فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت:

نیازی به استفاده از پهپادها برای کنترل ترافیک نداریم

عصر خودرو- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت گفت: برای کنترل ترافیک مبادی ورودی پایتخت نیازی به استفاده از پهپادها نداریم و ماموران ما می‌توانند با حضور در صحنه به روان‌سازی ترافیک بپردازند.

نیازی به استفاده از پهپادها برای کنترل ترافیک نداریم
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱:۰۰

    سردار محمدحسین حمیدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا برای کنترل ترافیک محورهای منتهی به پایتخت، پلیس راهور تهران بزرگ از پهپادها استفاده می کند یا خیر، گفت: مأموران ما در مجموعه راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در ورودی های شهر، کمربندی، بعد از عوارضی ها، پردیس و دیگر محورهای منتهی به پایتخت حضور دارند و می توانند در صورت ایجاد ترافیک به روان سازی ترافیک کمک کنند.

    وی افزود: ما نیازی به استفاده از پهپادها برای کنترل ترافیک مبادی ورودی پایتخت نداریم.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار مهر مبنی بر اینکه آیا تسهیلاتی برای استفاده کاربران ترافیک از وسیله نقلیه موتور و یا تسهیلاتی برای دریافت آسان تر گواهی نامه در نظر گرفته اید یا خیر، اظهار داشت: ما یک پکیج کامل برای موتورسیکلت و تمام مسائل مربوط به آن در نظر گرفته ایم. این پکیج اعم از گواهینامه، تسهیلات، ترخیص موتورها از گمرک و غیره را شامل می شود.

    وی در پایان خاطرنشان کرد: رانندگان موتورسیکلت منتظر خبرهای خوبی در راستای تسهیل شدن دریافت گواهینامه و دیگر موارد مربوط به این وسیله نقلیه باشند و اخبار را پیگیری کنند.

    کرمان موتوراکستریم