فونیکسریمکسبهتام

دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌های ۲۰۶ تهرانسر

عصر خودرو- رئیس کلانتری ۱۵۰ تهران از دستگیری سارق کامپیوتر پژو ۲۰۶ در غرب تهران خبر داد.

دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌های ۲۰۶ تهرانسر
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ محمود مالمیر اظهار کرد: با افزایش وقوع سرقت کامپیوتر‌های خودرو‌های 206 تعداد گشت زنی‌های انتظامی کلانتری تهرانسر افزایش تا اینکه ساعت 21:30 یکم مرداد ماه تیمی از ماموران کلانتری در حال گشت زنی در محدوده کلانتری بودند که به 2 موتورسوار در حال سرقت از یک دستگاه 206 مواجه شدند.

    این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران بلافاصله وارد عمل شدند و در یک عملیات تعقیب و گریز ده دقیقه‌ای موتورسیکلت را متوقف و یکی از سارقان را دستگیر کردند، گفت: سارق دوم به صورت پیاده موفق به فرار شد.

    وی ابراز داشت: در بازرسی از موتورسیکلت متهم 5 دستگاه‌ ای سی یو خودروی پژو 206 به همراه دیلم 30 سانتی باریک خم شده کشف و سارق به سرقت ارتکابی در همان بازجوئی اولیه اعتراف کرد.

    سرهنگ مالمیر عنوان کرد: متهم در ادامه تحقیقات پلیسی در کلانتری به 20 فقره سرقت اعتراف و اظهار داشت کامپیوتر‌های سرقتی خودرو‌ها را به صورت دستفروش به مالخران اطراف خیابان شوش فروخته است.

    کلانتر محله تهرانسر با بیان اینکه شناسایی همدست متهم ادامه دارد، افزود: تعدادی از مال باختگان تا کنون شناسایی و متهم برای اخذ دستور قضائی روانه دادسرا شد.

    کرمان موتوراکستریم