فونیکسریمکسبهتام

راه اندازی کلینیک‌های خودرو توسط شهرداری در جنوب تهران

عصر خودرو- شهردار منطقه ۱۷ تهران گفت: بزودی کلینیک‌های خودرو در جنوب پایتخت راه‌اندازی می‌شود.

راه اندازی کلینیک‌های خودرو توسط شهرداری در جنوب تهران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از فارس، محمود کلهری، شهردار منطقه 17 تهران درباره راه‌اندازی کلینیک خودرو در جنوب تهران توسط شهرداری اظهار داشت: با دعوت از سرمایه گذران برای مشارکت در طرح‌های عمرانی شهرداری منطقه 17، کلینیک‌های خودرو راه‌اندازی می‌شود تا علاوه بر رفع نیاز شهروندان، برای جوانان اشتغال‌زایی شود.

    شهردار منطقه 17 با اشاره به سابقه این منطقه در جلب مشارکت بخش خصوصی گفت: در چهارماهه نخست سال جاری حدود 12 جلسه با سرمایه گذاران مختلفی از بخش خصوصی برای تشریح فرصت‌های سرمایه گذاری برگزار و در آن با تکیه بر ظرفیت‌های اجرایی برای توسعه و آبادانی منطقه برنامه ریزی شد.

    کلهری با بیان اینکه فرصت‌های سرمایه گذاری در منطقه شناسایی شده و برای بهره برداری از آنها اقداماتی صورت گرفته است، تاکید کرد: زمین چمن صالحان، تالار گل یاس و رستوران منطقه از جمله این اقدامات است اما شهرداری قصد دارد در محله ثامن امکانات مهمی را تعبیه کند. این محله در زیر پل نواب قرار دارد که نیازمند ساماندهی است تا محلی برای تجمع معتادین و اشخاص آسیب دیده نباشد و از فضای بی دفاع شهری خارج شده وبه برنامه توسعه شهری بپیوندند.
    وی بیان داشت: در این محله یک کارواش و کلینیک خودرو در نظر گرفته شده تا در کنار یک میدان تره بار و نانوایی که نیاز محله است راه اندازی شوند. از محل در آمد این مکان‌ها نیز بوستان مسافر که در مجاورت این محله قرار دارد توسعه داده خواهد شد.

    شهردار منطقه17 به وجود زمینی در خیایان شیخ محمدی اشاره کرد و افزود: این زمین نیز به عنوان کلینیک خودرو و کارواش در نظر گرفته شده که به زودی به بهره برداری خواهد رسید تا علاوه بر خروج این محدوده از فضای بی دفاع شهری به محلی برای اشتغال شهروندان نیز تبدیل شود.

    کلهری با اشاره به پروژه‌ای بزرگ در مجاروت مترو زمزم اذعان داشت: زمینی در کنار مترو زمزم در نظرمان هست که پروژه TOD (تی او دی) را در آن پیاده کنیم. بر اساس این پروژه شهروندان می‌توانند با ماشین شخصی تا مترو آمده و خودروی خود را در پارکینگ پارک کنند سپس با مترو به محل کار یا مکان مورد نظر خود رفته و در بازگشت نیز مایحتاج زندگی  را از بازاری که تعبیه شده تهیه کنند و برای خودرو‌هایشان نیز خدمات تعمیرگاهی یا کارواش را در این میان انجام دهند که برای اجرای این پروژه فراخوان دادیم و منتظریم تا سرمایه گذاری پیدا شود.

    کلهری به وجود گاراژ امینی در خیابان هلال احمر نرسیده به اتوبان نواب اشاره کرد و افزود: با توجه به نبود جای پارک و نیاز به پارکینگ در این محله، این زمین را برای پارکینگ طبقاتی در نظر گرفتیم و اقداماتی برای ساخت آن صورت گرفته است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو