فونیکسریمکسبهتام

شهرداری تهران:

سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران کاهش نیافته است

عصر خودرو- مدیر ساماندهی محدوده و طرح‌های ترافیکی پایتخت اعلام کرد: امسال نسبت به سال های گذشته میزان سهمیه خبرنگاران کاهش نیافته است.

سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران کاهش نیافته است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، عمار سعیدیان فر در این باره به خبرنگاران گفت: امسال تعداد سهمیه خبرنگاران نسبت به سال گذشته هیچ تغییری نکرده بلکه تعداد ثبت‌نام خبرنگاران کاهش یافته است.

    وی ادامه داد: تاکنون پیامک تأیید مدارک طرح ترافیک 1399 برای یک هزار و 300 خبرنگار ارسال شده و همچنین امسال نیز حدود دو هزار و 50 نفر از خبرنگاران طرح ترافیک دریافت می‌کنند.

    سعیدیان فر همچنین درباره وضعیت تأیید یا عدم تأیید مدارک خبرنگاران برای دریافت طرح ترافیک 1399 یا کارت بلیت یک‌ساله، نیز گفت: تاکنون برای یک هزار و 300 نفر پیامک طرح ترافیک ارسال شده تا بدهی عوارض طرح ترافیک و سالیانه خود را پرداخت کنند.

    وی ادامه داد: خبرنگارانی که مدارک‌شان در سایت «تهران من» تأیید شده و معرفی نامه نیز داشته‌اند، پیامک طرح ترافیک 1399 را دریافت کرده‌اند.

    به گفته سعیدیان‌فر؛ خبرنگارانی که پیامک تأیید مدارک طرح ترافیک را دریافت کرده‌اند باید حساب کاربری خود را به مبلغ 140 هزار تومان شارژ کنند.

    وی با تأکید بر اینکه همچنان ارسال پیامک‌ به خبرنگاران ادامه دارد، گفت: حدود دو هزار و 50 نفر از خبرنگاران طرح ترافیک 1399 و حدود دو هزار و 600 نفر نیز کارت بلیت یک‌ساله دریافت خواهند کرد.

    در این روزهای اخیر برخی رسانه ها مدعی شده بودند که امسال شهرداری تهران سهمیه خبرنگاران را برای تخصیص طرح ترافیک کاهش داده است.

    هم اکنون دو طرح «ترافیک» و «کنترل آلودگی هوا» (زوج و فرد سابق یا حلقه دوم طرح ترافیک) در محدوده مرکزی شهر تهران اجرا می‌شود و شرط ورود به این محدوده‌ها که مالکان خودروها جریمه نشوند، ثبت‌نام مالک و مشخصات خودرو در سامانه تهران من و شارژ حساب شهروندی است.

    محدوده طرح ترافیک از شمال به خیابان مطهری، از جنوب به خیابان شوش، از غرب به خیابان کارگر و از سمت شرق به خیابان‌های شریعتی و 17 شهریور است و از سوی دیگر طرح کنترل آلودگی هوا نیز از شمال به بزرگراه همت، از شرق به بزرگراه امام علی(ع)، از جنوب به بزرگراه بعثت و از غرب به بزر

    بنابر تصمیم شورای ترافیک تهران هم اکنون طرح های ترافیکی پایتخت در روزهای عادی از ساعت 8:30 تا 16 اجرا می شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو