فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران مطرح کرد:

مراجعه روزانه بیش از ۵ هزار خودرو به مراکز معاینه فنی

عصر خودرو- مقدم درباره آخرین میزان مراجعه شهروندان به مراکز معاینه فنی و سامانه نوبت دهی بر خط توضیحاتی داد.

مراجعه روزانه بیش از ۵ هزار خودرو به مراکز معاینه فنی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، حسین مقدم مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران در تشریح آخرین وضعیت مراجعه شهروندان به مراکز معاینه فنی گفت: آمار مراجعه شهروندان به مراکز معاینه فنی در طول روز عددی نزدیک به 5 هزار و 200 دستگاه خودرو است، به عقیده ما این تعداد مراجعه شکل عادی حضور شهروندان در مراکز معاینه فنی است.

    مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران در پاسخ به این سوال که تا به امروز چند درصد از ظرفیت نوبت دهی برخط از سوی شهروندان اشغال می‌شود، بیان کرد: در حال حاضر 60 درصد ظرفیت مراکز معاینه فنی از طریق نوبت دهی برخط اشغال می‌شود و این اتفاق نیز زمانی رخ می‌دهد که ساعت فعالیت مراکز در حال پیک مراجعه باشد.

    مقدم ادامه داد: زمانی که شرایط حضور در مراکز معاینه فنی عادی باشد، شهروندان رغبتی به استفاده از نوبت دهی بر خط ندارند و از همین رو در سال 99 با فاوای شهرداری تهران تفاهم نامه‌ای امضا کردیم تا بتوانیم لینک نوبت دهی برخط مراکز معاینه فنی را در سامانه تهران من داشته باشیم.

    او تصریح کرد: برنامه‌ای در دست اجرا داریم تا بتوانیم بر اساس آن در برخی از مراکز ساعات انتهای فعالیت روزانه را به نوبت دهی بر خط اختصاص دهیم و لازمه این اقدام فرهنگسازی در بین شهروندان جهت استفاده از این امکان است.

    مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران با تأکید بر اینکه شهروندان می‌توانند با استفاده از نوبت دهی بر خط ثبت نام خود را انجام و پس از پرداخت هزینه آن به مرکز دلخواه خود مراجعه کنند، گفت: در کنار آن که 8 مرکز معاینه فنی در تهران در سامانه نوبت دهی بر خط فعال هستند، 3 مرکز شقایق، چمران و دماوند نیز از ساعت 16 تا 17 به نوبت دهی بر خط می‌پردازند.

    مقدم در پاسخ به این سوال که چه خودرو‌هایی مشمول دریافت معاینه فنی در سال 99 هستند، گفت: خودرو‌های مدل 94 (2015) به قبل مشمول دریافت معاینه فنی هستند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو