فونیکسریمکسبهتام

معرفی خودرو تویوتا کمری

عصر خودرو- خودرو کمری ۲۰۲۰ تفاوت فراوانی نسبت به مدل‌های قدیم خود دارد و در این سدان تهاجمی از اسپلیتر جدیدی در جلوی خودرو استفاده شده است.

معرفی خودرو تویوتا کمری
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از میزان، خودرو کمری 2020 تفاوت فراوانی نسبت به مدل‌های قدیم خود دارد و در این سدان تهاجمی از اسپلیتر جدیدی در جلوی خودرو استفاده شده و در دو نسخه TRD و Avalon TRD ارائه می‌شود.

    تویوتا با حفظ حس و حالت اسپورت خود داخل خودرو را نیز طرحی ویژه‌ای به رنگ قرمز داشته و روکش صندلی از پارچه و چرم مصنوعی و فرمان با روکش چرمی طرحی شده است.

    داشبورد این خودرو طراحی ساده و شیکی دارد و دسترسی مناسبی برای راننده و سرنشین جلو ایجاد کرده است.

    قرار بود تویوتا از موتور 5/2 لیتری 4 سیلندر با قدرت 201 اسب بخار در کمری 2020 استفاده شود و همان موتوری که در مدل 2019 در دل کمری جای گرفته بود، اما موتور 6 سیلندر 5/3 لیتری با قدرت 301 اسب بخار در خط تولید قرار گرفت که بیشتر با ظاهر تهاجمی این تاج تویوتا همخوانی دارد و با کمک جعبه 10 سرعته کنترل مناسبی برا در اختیار راننده قرار می‌دهد.

    در این خودرو با توجه به قدرت بالای موتور و ارتفاع کمتر و اسپرت شدن خودرو، علاوه بر بهبود هندلینگ ترمز‌ها هم تقویت شدنه اند؛ و ازسیستم ضد قفل چهار چرخ و همچنین توزیع الکترونیکی نیروی ترمز بین چرخ‌ها و همچنین توقف هوشمند SST بهره‌مند است.

    این خودرو علاوه بر سیستم ترمز مناسب مجهز به 10 کیسه هوا است که در تصادفات شدید می‌تواند نقش مهمی در حفظ جان سرنشینان داشته باشد.

    فروش تویوتا کمری با قیمت 24 بین تا 35 هزار دلار توانسته بازار‌های خود را در جهان توسعه دهد.

    در ادامه می‌توان به ویژگی‌های دیگر این خودرو مانندفرمان هیدرولیک، بشکن و تلسکوپی، شیشه برقی با محافظ، ریموت کنترل، زه جانبی همرنگ بدنه با روکش کروم، صندلی عقب تاشو با جای دست، ترمز پارک پدالی، گرمکن شیشه عقب تایمردار، آینه‌های بغل و دستگیره درب‌ها همرنگ بدنه، تنظیم کننده ارتفاع نور چراغ، سقف کشویی شیشه‌ای (سانروف)، کروز کنترل، صفحه نمایش اطلاعات، صفحه نمایش دمای بیرون، صندلی راننده برقی، رینگ آلومینیومی، چراغ مه‌شکن جلو، 4 عدد سنسور پارک، سیستم ورود بدون کلید با درب باز کن صندوق و دکمه فعال سازی آژیر، سیستم تهویه مطبوع خودکار، دوربین دنده عقب، روکش صندلی پارچه‌ای اعلا، روکش چرمی فرمان، آفتاب‌گیر برقی شیشه عقب، گیربکس 6 سرعته خودکار، آنتن مخفی در شیشه عقب –سیستم ضد سرقت به همراه ایموبلایزر، دستگیره داخلی درب‌ها روکش کرومی، تنظیم کننده عمودی صندلی راننده، برف پاک‌کن تناوبی، گل پخش‌کن، آینه‌های بغل برقی، کولر با دریچه عقب – و نویگیشن اشاره کرد.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو