فونیکسریمکسبهتام

هشدار سازمان صمت استان سمنان به مالکان انبارها و نمایندگی ها درباره احتکار خودرو

عصر خودرو- سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از اجرای طرح تشدید بازرسی و نظارت بر بازار خودرو در سطح این استان خبر داد و گفت: بازار خودرو زیر ذره بین بازرسان سازمان رصد و پایش می شود.

هشدار سازمان صمت استان سمنان به مالکان انبارها و نمایندگی ها درباره احتکار خودرو
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از شاتا، علی تشنه دل در دومین جلسه کمیسیون نظارت بر سازمانهای صنفی استان گفت: به مالکان و مسئولان تمامی انبارها و پارکینگ های عمومی و مجتمع های تجاری و نمایشگاه داران اتومبیل و نمایندگی های فروش خودرو هشدار می دهیم که هرگونه اختصاص فضا برای احتکار و دپوی خودرو جرم بوده و این افراد نیز شریک جرم در احتکار خودرو خواهند بود.

    وی در این نشست که به منظور بررسی عملکرد برخی اتحادیه های صنفی برگزار شده بود تصریح کرد: لازم است که از پذیرش خودروهای بدون پلاک در این پارکینگ ها و انبارها خودداری شود و در صورت وجود و رویت خودروهای فاقد پلاک، به عنوان دپو و احتکار تلقی می شود و به اتهام معاونت و شراکت در تخلف به مراجع تعزیری معرفی خواهند شد.

    سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان افزود: این طرح نظارتی با توجه به شرایط حاکم بر بازار و ضرورت ساماندهی موضوعات مرتبط با خودرو در سطح بازار و در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان و کاهش التهاب بازار و همچنین جلوگیری از دپوی خودروهای خریداری شده در سطح استان اجرا می شود.

    وی تاکید کرد: هرگونه تحویل خودرو به خریداران منوط به الصاق پلاک بر روی خودرو بوده و نمایندگی ها از تحویل خودروی بدون پلاک و یا تحویل دستی پلاک به خریداران خودداری کنند.

    علی تشنه دل در پایان با دعوت از هم استانی های عزیز برای همکاری با این طرح نظارتی یادآور شد: مردم عزیز در صورت مشاهده دپوی خودروی صفر کیلومتر و بدون پلاک در پارکینگ ها و حاشیه شهر مراتب را با شماره 124 ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در میان بگذارند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو