فونیکسریمکسبهتام

خلاء های قانونی در نصب پلاک؛

خریداران خودروهای صفر دقت کنند

عصر خودرو- معاون وزیر صمت گفت: پیش از ابلاغ دستورات جدید، الزامی به نصب پلاک در زمان تحویل خودرو از شرکت های خودروسازی نبود و همین موضوع عاملی شد تا کسانی که قصد نگهداری و حتی دپوی خودروها را داشتند، از نصب پلاک بر روی خودروها ممانعت کنند.

خریداران خودروهای صفر دقت کنند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از تسنیم، عباس تابش در خصوص اظهارات اخیر پلیس تهران مبنی بر اینکه تمام خودروهای دپو شده ای که در این چند روز توسط پلیس تهران امنیت اقتصادی خودروهای کشف شده اند فاقد شماره گذاری و پلاک بوده اند، اظهار داشت: پیش از ابلاغ دستورات جدید الزامی به نصب پلاک در زمان تحویل خودرو توسط شرکت های خودروسازی نبود و همین موضوع عاملی شد تا کسانی که قصد نگهداری و حتی دپوی خودروها را داشتند از نصب پلاک بر روی خودروها ممانعت کرده و با نگهداری آنها خواستار فروش خودروها در ماه‌های آینده بودند.

    وی با اعلام اینکه بر اساس تصمیمات جدید از سوم خردادماه هیچ خودرویی بدون نصب پلاک نباید از شرکت های خودروسازی خارج شود، افزود: در بخش شماره‌گذاری نیز مقرر شده تا پلیس راهنمایی اقدامات لازم را برای ایجاد زیرساخت ها را فراهم نماید به نحوی که در استان‌های مختلف زیرساخت های لازم در محل شماره‌گذاری خودروها فراهم خواهد آمد. البته برای رفع تمام مشکلات در شماره‌گذاری خودروها ما تا دوازدهم خرداد ماه به پلیس راهور مهلت داده‌ایم.

    رئیس سازمان حمایت با تاکید بر اینکه قرار شده خودروهای احتکار شده نخست از طریق مالکین با قیمت درب کارخانه به فروش برسند، گفت:  اگر مالک از این اقدام خودداری کرد، براساس قانون خودروها با قیمت کارخانه به فروش خواهند رسید.

    وی با اشاره به اینکه ممکن است در برخی از استان‌ها بحث شماره‌گذاری تعداد محدودی از خودروها به لحاظ محیط زیست با مشکلاتی همراه باشد، تصریح کرد: تعداد این خودروها بسیار کم است اما درصدد هستیم با اجرای زیرساخت های مناسب مشکل این دست از خودروها را نیز برطرف نماییم.

    وی اضافه کرد: خریداران خودرو در زمان خرید خودروهای صفر باید بدانند اگر 3 ماه از تحویل خودرو گذشته و مورد استفاده قرار نگرفته باشد شامل خدمات پس از فروش نیست.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو