فونیکسریمکسبهتام

ممنوعیت نگهداری خودروی صفر کیلومتر در پارکینگ‌های خراسان جنوبی

عصر خودرو- معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: نگهداری هر گونه خودرو صفر کیلومتر و بدون پلاک در تمامی پارکینگ‌های عمومی و خصوصی استان ممنوع و از مصادیق احتکار است.

ممنوعیت نگهداری خودروی صفر کیلومتر در پارکینگ‌های خراسان جنوبی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، علی تهوری، امروز چهارشنبه 31 اردیبهشت در جمع خبرنگاران با اشاره به ابلاغیه سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اظهار کرد: براساس این ابلاغ، نگهداری خودرو صفر کیلومتر بدون پلاک در تمامی پارکینگ‌های عمومی و خصوصی ممنوع شده است و با متخلفان در این خصوص برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

    به گزارش ایسنا، وی تصریح کرد: در این راستا تمامی مسئولان پارکینگ‌ها موظفند وضعیت خودروهای صفر کیلومتر موجود در پارکینگ را مشخص کنند و به صاحبان آن تحویل دهند.

    معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: همچنین نمایندگی‌های خودرو از نگهداری خودروها منع شده‌اند و موظف به تحویل خودور با پلاک به صاحب خودرو هستند.

    وی از تشدید بازرسی‌ها با همکاری سایر دستگاه‌های نظارتی خبر داد و افزود: بازرسان این سازمان در این ایام طی گشت‌های مشترک با پلیس آگاهی و سازمان اطلاعات سپاه خراسان جنوبی ضمن بازرسی از برخی نمایندگی‌های خودرو و انبارهای مربوطه تذکرات لازم را به مدیران نمایندگی‌های خودرو داده‌اند.

    تهوری خاطرنشان کرد: مردم استان در صورت مشاهده نگهداری خودرو صفر کیلومتر بدون پلاک در پارکینگ‌های عمومی و خصوصی مراتب را به ستاد خبری 124 بازرسی اعلام کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط