فونیکسریمکسبهتام

آمار سفر خودروهای پلاک همدان ۷۷ درصد کاهش یافت

عصر خودرو- رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان گفت: در آستانه فرا رسیدن عید نوروز آمار خروج خودروهای پلاک ایران ۱۸ و ایران ۲۸ (شماره پلاک مختص همدان) از این استان ۷۷ درصد کاهش یافت.

آمار سفر خودروهای پلاک همدان ۷۷ درصد کاهش یافت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، سعید کریمی  افزود: بر اساس بررسی آمارهای دریافتی از دستگاه‌های تردد شمار جاده‌های همدان، در پنج روز گذشته 45 هزار و 457 هزار خودرو با پلاک همدان از محورهای خروجی این استان عبور کردند در حالی که این آمار در مدت مشابه سال گذشته بیش از 197 هزار تردد ثبت شده بود.

    وی اظهار داشت: این حجم از کاهش میزان خروجی از جاده‌ها نشان می‌دهد مردم این استان کمر همت را برای شکست ویروس جدید کرونا بسته و برای پیشگیری از شیوع این ویروس، سفرهای نوروزی خود را لغو کرده‌اند.

    کریمی با اشاره به اینکه در این مدت 10 هزار و 106 خودرو پلاک همدان، در محور خروجی همدان به سمت آزادراه همدان - ساوه تردد کردند، عنوان کرد: این میزان خروجی در مدت مشابه سال گذشته 74 هزار و 694 هزار تردد بود که نشان از کاهش 86 درصدی می‌دهد.

    وی ادامه داد: محور خروجی همدان - کرمانشاه با چهار هزار و 833 تردد، 69 درصد کاهش و محور خروجی ملایر - اراک نیز با 20 هزار و 519 تردد، 72 درصد کاهش تردد داشته است.

    رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان با اشاره به اینکه ورودی خودروها با پلاک سایر استان‌ها به همدان نیز با کاهش همراه بوده است، افزود: در این مدت و در مقایسه با سال گذشته، میزان ورودی خودروهای با پلاک کردستان 63 درصد، کرمانشاه 54 درصد، مرکزی 51 درصد، البرز 35 درصد و تهران نیز 33 درصد کاهش داشته است.

    وی اظهار داشت: 61 دوربین‌ ثبت تخلف و 23 سامانه دوربین نظارتی در این استان فعال است که مسافران می‌توانند با استفاده از نرم افزار 141 و یا پایگاه اینترنتی مرکز مدیریت راه‌های کشور به نشانی www.141.ir تصاویر نقاط پرترافیک را به صورت زنده مشاهده کنند.

    وی عنوان کرد: در طول انجام سفرهای نوروزی 74 سامانه تردد شمار، میزان تردد خودروها در جاده‌های این استان را ثبت می‌کنند.

    کریمی از هموطنان خواست به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس جدید کرونا از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

    رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان امروز در گفت وگو با ایرنا گفت: طبق آخرین گزارش‌ها تست کرونای 155 نفر در این استان مثبت شده‌است.

    رشید حیدری مقدم اضافه کرد: 70 درصد مبتلایان به ویروس کرونا در این استان مربوط به جامعه شهری و 30 درصد آن مربوط به ساکنان در روستاهای همدان است.

    رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اظهار داشت: از 155 فرد مبتلا به ویروس کرونا در این استان پس از اقدام های درمانی صورت گرفته 96 تن ترخیص شده و در منزل تحت مراقبت قرار دارند.

    حیدری مقدم با بیان اینکه 43 بیمار هم اینک در بیمارستان بستری هستند بیان کرد: افراد بالای 70 سال درصد بالایی از مبتلایان به ویروس کرونا را در همدان تشکیل می دهند همچنین 48 درصد از مبتلایان به ویروس کرونا زن و 52 درصد مرد هستند.

    بر اساس جدیدترین اطلاعات ارائه شده از سوی علیرضا رئیسی معاون وزیر بهداشت، تاکنون 17 هزار و 361 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و هزار و 135 نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و پنج هزار و 710 نفر نیز بهبود یافته‌اند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو