فونیکسریمکسبهتام

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس؛

افزایش ۲۵ درصدی نرخ کرایه ناوگان حمل و نقل در شرایط فعلی اشتباه است

عصر خودرو- عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با بیان اینکه رفع آلودگی هوای پایتخت نیازمند حرکت انقلابی است، گفت: افزایش ۲۵ درصدی نرخ کرایه ناوگان حمل و نقل در شرایط فعلی اشتباه است.

افزایش ۲۵ درصدی نرخ کرایه ناوگان حمل و نقل در شرایط فعلی اشتباه است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از خبرگزاری خانه ملت، داود محمدی در رابطه با علت آلودگی هوای تهران با وجود کاهش تردد درون شهری در روزهای اخیر، گفت: در این چند روز به دلیل شیوع بیماری کرونا در تهران شاهد کاهش تردد خودرو‌های سواری در سطح شهر بوده ایم اما کماکان با مشکل الودگی هوا مواجه هستیم و وارونگی هوا یکی ازعلت‌های اصلی آلودگی هوا در زمستان است که باید برای رفع آن به سمت روش‌های علمی حرکت کرده و از تجارب کشورهای دیگر استفاده کنیم.

    رفع آلودگی هوای پایتخت نیازمند حرکت انقلابی است

    این نماینده مردم در مجلس دهم حرکت انقلابی و علمی را لازمه رفع آلودگی هوا در شهرهای بزرگ کشور به ویژه پایتخت دانست و افزود: در شهری مانند تهران روزانه بدون برنامه ریزی اساسی شاهد افزایش خودروهای شخصی هستیم. ما درتهذران به این تعداد وسیله شخصی نیاز نداریم . بنابراین دستگاه‌های متولی باید وسایل حمل و نقل عمومی را گسترش دهند.

    محمدی با بیان اینکه باید با گسترش وسایل حمل و نقل عمومی و فرهنگ سازی مناسب مردم را به استفاده بیشتر از آن سوق دهیم، تصریح کرد: آلودگی در شهرهای بزرگ کشور به ویژه تهران بسیار جدی بوده و روز به روز بدتر خواهد شد، بنابراین می طلبد حرکت اساسی و انقلابی برای کاهش حضور وسایل نقلیه شخصی در سطح شهر به منظور کاهش آلودگی هوا انجام گیرد.

    افزایش 25 درصدی نرخ کرایه ناوگان حمل و نقل در شرایط فعلی اشتباه است

    عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از افزایش 25 درصدی قیمت وسایل حمل و نقل، افزود: در شرایطی که مردم به دلیل ترس از ابتلا به کرونا کمتر از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده می‌کنند نباید با افزایش نرخ کرایه مترو مانع دیگری برای استفاده از این وسایل ایجاد کنیم. در شرایط فعلی با همه مسائل اجتماعی را در کنار هم قرار دهیم و تصمیمات درستی بگیریم.

    محمدی با بیان اینکه افزایش نرخ کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی در شرایط فعلی امر نادرستی است، خاطرنشان کرد: معتقدم نهادهای تصمیم گیر دولت باید در برابر این افزایش‌ها ایستادگی کنند. شرایط جامعه شرایطی نیست که به این حرکت جواب مناسب بدهد. بنده با هر نوع افزایش قیمتی در شرایط فعلی مخالف هستم.

    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو