فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی :

سهمیه افراد فاقد کارت سوخت محفوظ است

متقاضیان سریعتر برای دریافت کارت اقدام کنند

عصر خودرو- وکیل زاده گفت: افرادی که کارت سوخت دریافت نکردند با توجه به سهمیه ذخیره مورد نظر تا ۶ ماه آینده در کارت سوخت شخصی، بدون نگرانی و هر چه سریعتر نسبت به ثبت نام و یا دریافت کارت سوخت شخصی خود اقدام کنند.

سهمیه افراد فاقد کارت سوخت محفوظ است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از میزان، امیر وکیل‌زاده مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، با اعلام دروغ بودن اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌های معاند درباره تجمع و آتش‌سوزی در جایگاه‌های عرضه سوخت کشور اظهار کرد: همه این اخبار کذب و دسیسه‌سازی دشمنان در رسانه‌های معاند بوده است و خوشبختانه همه جایگاه‌های عرضه سوخت در سراسر کشور در آرامش کامل قرار دارند و عرضه سوخت به هموطنان بدون هیچگونه کمبود و یا مشکلی در حال انجام است.

    وی تاکید کرد: کنترل جایگاه‌های عرضه سوخت در سراسر کشور ادامه دارد و گزارش‌های دریافت شده از همه مناطق، حاکی از جوی آرام در مبادی عرضه سوخت در کشور است.

    مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران درباره مقدار مصرف بنزین در روز پنجشنبه (23 آبان‌ماه) در کشور گفت: مصرف بنزین در روز پنجشنبه در مقایسه با پنجشنبه هفته گذشته (16 آبان‌ماه) تنها اندکی (3 تا 4 درصد) افزایش یافته است که این موضوع نشان از تراکم عادی در جایگاه‌های عرضه سوخت در کشور دارد.

    مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با تاکید بر لزوم پیگیری برای دریافت کارت هوشمند سوخت از سوی مالکان خودرو که هنوز کارت سوخت خود را دریافت نکرده‌اند، افزود: این افراد بی‌گمان سهمیه خود را دریافت می‌کنند و با توجه به سهمیه ذخیره مورد نظر تا 6 ماه آینده در کارت سوخت شخصی، این افراد بدون نگرانی و هر چه سریعتر نسبت به ثبت نام و یا دریافت کارت سوخت شخصی خود اقدام کنند.

    وکیل‌زاده افزود: با توجه به این که محدویت سوخت‌گیری از طریق کارت سوخت جایگاهداران تا سقف 20 لیتر برداشته شده است، افرادی که کارت سوخت ندارند، می‌توانند با استفاده از کارت سوخت جایگاهداران تا سقف 60 لیتر در هر بار سوخت‌گیری کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو