فونیکسریمکسبهتام

کدام بزرگراه پایتخت بیشترین سوانح رانندگی را دارد؟

عصر خودرو- سردار رحیمی درباره وقوع سوانح رانندگی در بزرگراه‌های شهر تهران توضیحاتی داد.

کدام بزرگراه پایتخت بیشترین سوانح رانندگی را دارد؟
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، صبح امروز 17 مهرماه پلیس راهنمایی و رانندگی منطقه 26 تهران بزرگ با حضور سردار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران بزرگ و سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در محل میدان میوه و تره بار مرکزی تهران افتتاح شد.
    سردار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران بزرگ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: منطقه 26 پلیس راهنمایی و رانندگی زیر مجموعه پلیس بزرگراه و یکی از پاسگاه‌های چهارگانه پلیس بزرگراه است.

    رئیس پلیس تهران بزرگ افزود: ما در تهران حدود 700 کیلومتر بزرگراه داریم که برای ما بسیار مهم هستند بتوانیم این بزرگراه‌ها و حوادث و سوانحی که در آن‌ها رخ می‌دهند را مدیریت کنیم.

    وی ادامه داد: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته حدود 60 درصد از تلفات رانندگی مربوط به بزرگراه‌های تهران است و 40 درصد دیگر هم در سایر محور‌های مواصلاتی سطح شهر تهران رخ می‌دهند.

    سردار رحیمی با اشاره به اهمیت پوشش بزرگراه‌های پایتخت گفت: بزرگراه آزادگان با 165 کیلومتر طول رفت و آمد جزء بزرگرا‌‌ه‌هایی است که بیشترین حوادث و سوانح در آن اتفاق می‌افتد.

    رئیس پلیس تهران بزرگ افزود: تا قبل از این بزرگراه آزادگان توسط 4 یا 5 منطقه مدیریت می‌شد و نیاز بود که یک مدیریت یکپارچه بر آن حاکم باشد و بتواند از ابتدا تا انتهای بزرگراه آزادگان که حجم زیادی از بار‌های شمال، جنوب و غرب را به سایر نقاط مدیریت کند و همچنین این کمربندی بزرگ تهران را یک واحد منطقه راهنمایی و رانندگی بتواند مدیریت کند.

    وی با بیان اینکه این منطقه با حداقل امکاناتی که امروز مشاهده کردید راه‌اندازی شد، گفت: حدود 122 نفر از همکاران با 28 دستگاه خودرو در طول مسیر رفت و برگشت این بزرگراه که 165 کیلومتر است حضور دارند و مدیریت می‌کنند تا شاهد کاهش حوادث و سوانح رانندگی باشیم.

    سردار رحیمی افزود: خدا را سپاس می‌گوییم که در آخرین روز از هفته نیروی انتظامی توفیق پیدا کردیم تا این پلیس را در این منطقه برای امنیت و آرامش و انضباط ترافیکی در محور‌های بزرگراهی تهران افتتاح کنیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو