فونیکسریمکسبهتام

استاندار مرکزی:

آگاه سازی دانش آموزان نسبت به قوانین رانندگی در مدارس ضروری است

عصر خودرو- استاندار مرکزی گفت: آگاهسازی دانش آموزان نسبت به قوانین ر اهنمایی و رانندگی در مدارس ضروری است و این مهم بایستی توسط آموزش و پرورش دنبال شود.

آگاه سازی دانش آموزان نسبت به قوانین رانندگی در مدارس ضروری است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر،  سید علی آقازاده پیش از ظهر یکشنبه در همایش طلایه داران فرهنگ ترافیک در اراک، ضمن تبریک فرارسیدن هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: هفته نیروی انتظامی برحه ای است که توانسته با فرهنگ سازی اثرات مطلوب خود را بر مردم و جامعه داشته باشد.

    وی ادامه داد: امروزه حجم تلفات و صدمات ناشی از تصادفات دل انسان را به درد می آورد و به جامعه ما خسارت های سنگین وارد می سازد.

    استاندار مرکزی بیان کرد: با توجه به آمار تصادفات و تلفات دانش آموزان می توانند در این حوزه درون خانواده و خودرو با تذکرهای لازم نسبت به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی نقش خود را به خوبی ایفا و به پایین آمدن این آمار کمک کنند و نقش آموزش و پرورش نیز در این حوزه بسیار موثر است.

    آقازاده اظهار داشت: بخشی از کاهش آسیب های رانندگی و تصادفات بر عهده جوانان و کودکان است چراکه نقش آن ها از پلیس مهم تر و اثر گذارتر است.

    وی خاطر نشان کرد: نقش رسانه ها و صداو سیما در ارتقای فرهنگ رانندگی نیز مهم است از طرفی کارهای فرهنگی نیروی انتظامی نیز در این حوزه با تاثیرگذاری خوبی همراه بوده است.

    استاندار مرکزی تاکید کرد: شورای ترافیک استان که متشکل از تمامی دستگاه های مربوطه از جمله نیروی انتظامی، شهرداری، شورای شهر و...است، می توانند برای کاهش تلفات ناشی از تصادفات راهکارهای لازم را ارایه کنند.

    آقازاده بیان کرد: با توجه به کاهش سه درصدی فوتی های ناشی از تصادفات در استان، باید تلاش کنیم در شش ماهه دوم سال با همکاری شورای ترافیک در یک برنامه ریزی منظم کاهش آسیب ناشی از تصادفات رانندگی را در سطح استان داشته باشیم و در این راستا منابع اعتباری نیز توسط استانداری به کار گرفته می شود.

    وی گفت: شهرداری و شورای شهر اراک در یک برنامه سایر اقدامات را ارایه دهند و با نرده کشی بلوارها، هدایت کردن عابران پیاده به پل های عابر پیاده می توان از بروز تصادفات جلوگیری کرد.

    استاندار مرکزی اظهار کرد: باید با ایجاد پل های مکانیزه برای استفاده عابران پیاده دو الی سه نقطه که بیشترین کانون تردد را در جاده ها است، ایمن سازی کنیم.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو