فونیکسریمکسبهتام

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج:

۲۰۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس برای سرویس دهی مدارس اختصاص یافت

عصر خودرو- رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: ۲۰۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس برای سرویس دهی مدارس در سال جدید تحصیلی اختصاص یافته است.

۲۰۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس برای سرویس دهی مدارس اختصاص یافت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، امیر جمشید نژاد صبح شنبه در جمع خبرنگاران استان کردستان به تمهیدات و اقدامات صورت گرفته جهت سرویس دهی مدارس برای سال تحصیلی جدید اشاره کرد و اظهار داشت: این سازمان در راستای رسالت کاری خود و همچنین رفاه حال دانش آموزان در آستانه سال تحصیلی جدید جلسات مختلفی جهت برنامه ریزی مناسب برای سرویس مدارس برگزار کرده است.

    وی افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته 200 دستگاه اتوبوس و مینی بوس در قالب 18 شرکت برای سرویس مدارس در سال تحصیلی جدید اختصاص یافته است.

    رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج ادامه داد: امسال سامانه سپند (سامانه پایش ناوگان دانش آموزی) نیز راه اندازی شده و رانندگانی که قصد فعالیت بعنوان سرویس مدارس را دارند باید در مرحله نخست در این سامانه ثبت نام کنند.

    جمشید نژاد یادآور شد: رانندگان سرویس مدارس باید برای ثبت نام در سامانه سپند مدارکی نظیر گواهی نامه، معاینه فنی خودرو، کارت ملی، یک قطعه عکس، گواهی سلامت، گواهی عدم سوء پیشینه، بیمه شخص ثالت و کارت ماشین را ارائه کنند.

    وی بیان کرد: پس از ثبت نام در سامانه سپند صلاحیت و مدارک آنها توسط شرکتی که در آن فعالیت خواهد کرد مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در صورت تایید مدارک آن به این سازمان ارائه خواهد شد.

    رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: کارشناسان این سازمان مدارک راننده را بررسی کرده و در صورت تایید توسط این سازمان خودرو بهمراه راننده به سازمان آموزش و پرورش جهت اختصاص سرویس مدارس معرفی می شود و علاوه بر اتوبوس و مینی بوس آژانس های تاکسی تلفنی هم در سرویس دهی به مدارس فعال هستند.

    جمشید نژاد از افزایش نرخ کرایه سرویس مدارس خبر داد و اظهار داشت: براساس مصوبات اخذ شده در سال تحصیلی جدید شاهد افزایش 12 الی 15 درصدی نرخ کرایه سرویس مدارس هستیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو