فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راهور شاهرود:

یک میلیارد تومان برای فازدوم دوربین‌های نظارتی شاهرود اختصاص یافت

عصر خودرو- رئیس پلیس راهور شاهرود بابیان اینکه سال گذشته برای بهبود عبور و مرور خودروها در شهر ۳۰ میلیارد تومان هزینه شد، گفت: یک میلیارد تومان برای فاز دوم دوربین‌های نظارتی اختصاص یافت.

یک میلیارد تومان برای فازدوم دوربین‌های نظارتی شاهرود اختصاص یافت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳:۰۰

     به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سرهنگ مجید فرزانه ظهر سه‌شنبه در نشست خبری با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی فرماندهی انتظامی شاهرود ضمن بیان اینکه از سوی استانداری یک میلیارد تومان برای اجرای فاز دوم نصب دوربین‌های نظارتی در شاهرود اختصاص یافت، ابراز داشت: برای این منظور سه میلیارد تومان دیگر نیز از سوی شهرداری مقرر شد اختصاص پیدا کند تا ورودی خروجی شهر و بلوار بسطام کاملا تحت پوشش واقع شود.

    وی بابیان اینکه سال گذشته سی میلیارد تومان برای بهبود عبور و مرور در شهر شاهرود هزینه شد، افزود: هم‌اکنون طرح دوربرگردان‌های میدان هفتم تیر شاهرود در حال اجرا است تا تصادفات ورودی مغان و شهرک البرز به حداقل کاهش پیدا کند.

    لزوم نهادینه شدن فرهنگ ترافیکی

    رئیس پلیس راهور شاهرود بابیان اینکه در برخی نقاط شهر طبق مصوبه شورای ترافیک سرعت‌گیر نصب‌شده است، ابراز داشت: تمامی تلاش‌ها در راستای کاهش تصادفات صورت می‌گیرد اما در برخی موارد نظیر پارک دوبله، پارک در پیاده‌رو، صحبت با تلفن همراه و سرعت غیرمجاز وضعیت چندان مطلوبی نداریم.

    فرزانه بابیان اینکه نهادینه شدن فرهنگ ترافیکی با همراهی رسانه‌ها امکان‌پذیر است، تصریح کرد: صحبت با تلفن همراه چهار برابر میزان هوشیاری به جلو را کاهش می‌دهد و امروز به دلیل عدم رعایت موارد ساده نظیر کلاه ایمنی و کمربندایمنی، شاهد جان باختن سالانه 160 هزار نفر در تصادفات رانندگی کشور هستیم.

    وی بابیان اینکه سالانه 330 هزار نفر مجروح و 70 هزار نفر دچار ضایعه نخاعی در تصادفات رانندگی در سطح کشور می‌شوند، افزود: گاهی تصادفات رانندگی بدون حضور افسر به راحتی با گذشت قابل حل شدن است و انتظار می‌رود رانندگان در این گونه موارد همراهی لازم را داشته باشند.

    رئیس پلیس راهور شاهرود بابیان اینکه اداره کل راهداری استان سمنان قول 20 هکتار فضا برای پارکینگ خودروهای سنگین را داده است، اضافه کرد: این مکان از آژانس و دوربین بهره‌مند است که تحقق آن پیگیری و مطالبه‌گری رسانه‌ها را می‌طلبد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط