فونیکسریمکسبهتام

رحمان زاده خبر داد

احداث ۲۵۰۰ متر مسیر دوچرخه در محدوده منطقه ۱۳

عصر خودرو- شهردار منطقه ۱۳ از احداث ۲۵۰۰ متر مسیر دوچرخه در محدوده منطقه ۱۳ خبر داد و گفت:

احداث ۲۵۰۰ متر مسیر دوچرخه در محدوده منطقه ۱۳
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی رحمان زاده، شهردار منطقه 13  در خصوص احداث مسیر دوچرخه در خیابان پیروزی گفت: این عملیات به صورت فازبندی و تاکنون در دو مقطع از خیابان پیروزی انجام گرفت. ابتدا مسیر واقع در حدفاصل پایانه ابن سینا و خیابان افروز و قسمت دوم از خیابان عادلی تا بیمارستان فجر احداث و به بهره برداری رسید.
    به گفته وی با تعیین مسیر ویژه دوچرخه اقدامات مختلف ترافیکی از قبیل ترسیم خط کشی محوری، علائم نوشتاری، فلش‌های تعیین مسیر، نشانه دوچرخه، رفع معارض، مناسب سازی چندین نقطه برای تسهیل در تردد دوچرخه و ایمن سازی تمام مسیر صورت گرفت.

    شهردار منطقه 13 با اشاره به رویکرد این منطقه در ترویج فرهنگ دوچرخه سواری افزود: یکی از اقدامات ما احداث مسیر‌های دوچرخه در نقاط مختلف منطقه می‌باشد که در این رابطه از ابتدای سال با احداث 2.5 کیلومتر مسیر دوچرخه پیشرفت خوبی داشته و در نظر داریم با شناسایی نقاط دیگر این مسیر‌ها را توسعه دهیم.

    رحمان زاده خاطر نشان کرد: احداث مسیر دوچرخه از بوستان پیروزی تا نگارخانه شرق و در ادامه از این مرکز تا بوستان اوستا و ... از برنامه‌های آتی این منطقه است.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم