فونیکسریمکسبهتام

حناچی:

پرداخت وام خرید دوچرخه در حال عملیاتی شدن است

عصر خودرو- پیروز حناچی شهردار تهران با بیان اینکه امکان پرداخت وام به خانواده‌ها برای خرید دوچرخه در حال بررسی و عملیاتی شدن است گفت: این موارد ریسک ندارد و بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

پرداخت وام خرید دوچرخه در حال عملیاتی شدن است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، وی با تاکید بر ادامه فعالیت بانک‌شهر در کلانشهرها در حوزه مسئولیت اجتماعی اظهارداشت: بانک شهر جهت‌گیری هایی در این زمینه داشت که باید در بخش‌هایی همچون خودرو برقی، دوچرخه برقی و خرید اتوبوس‌هایی که ما به بخش خصوصی سفارش می‌دهیم، مشارکت داشته باشد و حمایت اقتصادی لازم را انجام دهد.

    وی در ادامه با اشاره به نشست مشترک هیات مدیره جدید بانک شهر با شهرداران کلانشهرها به عنوان مؤسسان و سهامداران حقوقی افزود: بانک شهر به عنوان بانک جوان که نزدیک به 10 سال از تأسیس آن می‌گذرد از دوران سخت خود عبور کرده و در حال شکوفایی، رشد و طی کردن مسیر درست است.

    شهردار تهران خاطرنشان کرد: همانطور که بانک شهر از کلانشهرها انتظار حمایت دارد، شهرداران نیز انتظار دارند بانک، آنها را به عنوان مشتری درجه یک ببیند که مطمئناً این موضوع از اهداف بانک هم هست.

    وی با بیان اینکه نگاه ما به بانک‌ها بویژه بانک شهر، ملی است اظهارداشت: همه ما یک خانواده هستیم و باید برای پیشبرد برنامه‌ها و اهداف بانک تلاش کنیم.

    حناچی ادعای زیان شهرداری تهران و کلانشهرها در تأسیس بانک شهر را غیرکارشناسی خواند و گفت: این موضوع را زمان ثابت خواهد کرد؛ انتظار داریم در دوره مدیریت جدید بانک شهر تدبیر شود تا نماد بانک در بورس افت نکند و این موضوع به عنوان یک هدف اصلی تعقیب شود.

    وی مسیر کنونی بانک شهر را درست توصیف کرد و ادامه داد: به جز کلانشهرها، شهرداران سایر شهرها هم از بانک انتظار حمایت دارند و در صورتی که این ظرفیت هم جهت شود بسیار پرقدرت عمل خواهد کرد.
    شهردار تهران یادآور شد: در حال حاضر بودجه شهرداری تهران و شاید بسیاری از کلانشهرها معادل بودجه عمرانی کشور است، بنابراین گردش مالی که در شهرداری‌ها وجود دارد بزرگ ترین قدرت سرمایه در گردشی است که می‌تواند پشتوانه بانک شهر برای ارایه خدمات و تسهیلات به شهروندان و توسعه پایدار شهرها باشد و بانک این موضوع را باید همواره به عنوان بزرگ ترین سرمایه خود حفظ کند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو