فونیکسریمکسبهتام

خط ۶ مترو در حال تکمیل است

عصر خودرو- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه خط ۶ مترو در حال تکمیل است، گفت: ایستگاه امام حسین به زودی وارد مدار استفاده می‌شود.

خط ۶ مترو در حال تکمیل است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، پورسیدآقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درخصوص‌ نقدهای وارد شده به طرح کاهش آلودگی هوای شهر تهران گفت: امروز جلسه خوبی در شورای شهر تهران داشتیم و تمام زمان جلسه به موضوع طرح ترافیک جدید گذشت.

    وی گفت: نقدهای اعضای شورای شهر نقدهای خوبی بود و نقد به معنای مخالفت نیست زیرا این طرح به تصویب شورای ترافیک تهران رسیده است.

    پورسیدآقایی افزود: ما هدفمان همفکری است و دنبال رأی حداقلی نیستیم بالعکس به دنبال رأی حداکثری هستیم تا در زمان اجرای آن موفق‌تر باشیم.

    معاون حمل و‌نقل شهرداری تهران تصریح کرد: برخی از انتقادات بیشتر سؤال بود که راجع به اجرا و تمهیدات اندیشیده بود که ما هم به اعضا پاسخ دادیم.

    وی در خصوص نفع عمومی مردم از اجرای این طرح گفت: اعضای شورای شهر نمایندگان مردم هستند و نمی‌شود گفت نظر اعضا با مردم متفاوت است.

    پورسیدآقایی گفت: اعتقاد ما این است که این طرح در بلندمدت به نفع مردم است و همین باعث می‌شود که ما رأی اعضای شورا را بگیریم.

    معاون شهردار تهران تصریح کرد: نتایج حاصل از اجرای این طرح ثمربخش بوده و باعث کاهش ترافیک و صف‌های تردد در شهر تهران بوده است.

    وی افزود: امیدواریم با اجرای این طرح‌ها شاهد افزایش استفاده از حمل و نقل عمومی باشیم.

    پورسیدآقایی درخصوص‌ وعده افزایش ظرفیت حمل و نقل عمومی گفت: خط 6 در حال تکمیل است و ایستگاه امام حسین به زودی وارد مدار استفاده می‌شود.

    وی افزود: مابقی خط هفت هم تا ایستگاه بسیج به زودی افتتاح خواهد شد و به مردم سپرده خواهد شد.

    معاون حمل و‌نقل و ترافیک شهرداری تهران در خصوص‌ مشکلات مردم و مرتفع شدن آن نیز گفت: ما در حال رصد شهر هستیم و هیچ‌گزارشی دال بر اینکه یک اختلالی در مترو یا اتوبوس‌رانی ناشی از اجرای این طرح نداشته‌ایم.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو