فونیکسریمکسبهتام

معاون مالی و اقتصادی گروه سایپا اعلام کرد:

جزییات مزایده فروش اموال مازاد و غیرتولیدی سایپا

عصر خودرو- معاون مالی و اقتصادی گروه خودروسازی سایپا از ادامه طرح فروش اموال مازاد و غیرتولیدی این گروه خبرداد و گفت: شرکت لنت پارسیان پیشرو و پنج فقره ملک متعلق به این مجموعه در لیست فروش قرار گرفته است.

جزییات مزایده فروش اموال مازاد و غیرتولیدی سایپا
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپانیوز، مهدی محمدرضایی گفت: 100 درصد سهام شرکت لنت پارسیان پیشرو به‌صورت یک‌جا و با شرایط پرداخت نقدی و یا نقد و اقساط توسط گروه خودروسازی سایپا به‌فروش می‌رسد.

    به گفته وی، شرکت مذکور با سرمایه ثبت شده 286 میلیارد و 167 میلیون و 547 هزار ریال به 286 میلیون و 167 هزار و 547 سهم هزار ریالی تقسیم شده و کل سهام قابل واگذاری آن  767 میلیارد و 232 میلیون و 566 هزار و 268 ریال است که اشخاص حقیقی و حقوقی که تمایل به شرکت در مزایده فروش آن دارند، باید معادل پنج درصد از ثمن معامله را به‌عنوان سپرده شرکت در مزایده پرداخت کنند.

    وی ادامه داد: سهام شرکت لنت پارسیان پیشرو به پیشنهاد دهنده‌ای که بالاترین قیمت را ارائه کند، واگذار خواهد شد.

    معاون مالی و اقتصادی گروه سایپا گفت: متقاضیان باید پاکت‌های مخصوص شرکت در مزایده را تا ساعت 16 روز شنبه 25 خرداد ماه جاری به نشانی کیلومتر 15 بزرگراه شهید لشگری، شرکت سایپا، مدیریت امور سرمایه‌گذاری و بررسی‌های اقتصادی تحویل و رسید دریافت کنند.

    وی درخصوص برگزاری مزایده فروش املاک مازاد گروه سایپا نیز گفت: پنج فقره ملک تجاری، اداری، مسکونی و صنعتی واقع در تهران، قائم‌شهر و ایزدشهر مازندران نیز از طریق برگزاری تشریفات مزایده عمومی واگذار خواهد شد.

    به گفته محمدرضایی متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر، دریافت اسناد و فرم شرکت در مزایده و تسلیم پیشنهادات، همه‌روزه از ساعت 8 صبح تا 15 به نشانی تهران، کیلومتر 15 بزرگراه شهید لشگری، واحد امور سرمایه‌گذاری و بررسی‌های اقتصادی مراجعه کرده و یا با شماره تلفن های 44196949 و 48952663 تماس بگیرند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو