فونیکسریمکسبهتام

استاندار مرکزی:

مشکلات کارخانه کاریزان خودرو برطرف می شود

عصر خودرو- استاندار مرکزی گفت: مشکلات کارخانه کاریزان خودرو که باعث توقف فعالیت های ساخت این مجموعه در هشت ماه اخیر شد، برطرف می شود.

مشکلات کارخانه کاریزان خودرو برطرف می شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نق از ایرنا، «سیدعلی آقازاده» روز سه شنبه در بازدید از واحدهای صنعتی شهر صنعتی کاوه، اظهار داشت: کاریزان خودرو از واحدهای تولیدی منحصر به فرد در صنعت خودرو محسوب می‌شود که مشکلاتی در روند طرح توسعه آن ایجاد شد.

    وی افزود: در سالن رنگ این واحد خودروسازی امکان رنگ آمیزی 23 دستگاه خودرو در هر ساعت وجود دارد در حالی که تاکنون بیشترین ظرفیت یک خودروساز در کشور در این زمینه رنگ آمیزی 25 خودرو بوده است.

    استاندار مرکزی اظهار داشت: این مجموعه تولیدی از مهمترین و به روزترین کارخانه‌های کشور است و اراده همه مسئولان مبتنی بر حل مشکلات آن و تثبیت رونق تولید و اشتغال است.

    وی گفت: روند فعالیت و حیات اقتصادی کاریزان خودرو به طور کامل مورد حمایت مدیریت ارشد استان است و در جلسات آینده هم دغدغه و نگرانی سرمایه گذاران طرح را برطرف خواهیم کرد.
    آقازاده ادامه داد: حدود هشت ماه است که به دلایلی این طرح پیشرفت چندانی نداشته و دچار تعطیلی شد اما انتظار داریم که از فردا فعالیت‌های توسعه‌ای آن آغاز شود.

    استاندار مرکزی در سفر به ساوه از واحد تولیدی غذایی سیانا و زرین بافت تولیدکننده انواع پارچه بازدید کرد و ضمن بررسی مشکلات این کارخانه‌ها نسبت به رفع آنها دستورات لازم را صادر کرد.

    نشست ستاد اقتصاد مقاومتی در شرکت زرین بافت آخرین برنامه سفر استاندار مرکزی به شهرستان ساوه است.

    کاریزان خودرو در راستای توسعه و گسترش حمل و نقل جاده‌ای از آبان سال 1384 فعالیت تولیدی خود را در زمینه تولید ماشین‌های سنگین آغاز کرد.

    شرکت کاریزان خودرو با تولید کامیون‌های سبک و نیمه سنگین به نام کاویان پا به عرصه تولید و توزیع ماشین سنگین وگسترش صنعت حمل و نقل جاده‌ای در ایران گذاشت.

    دومین کارخانه کاریزان خودرو در شهرک صنعتی کاوه واقع در شهرستان ساوه تأسیس شده است و محصولات تولیدی کاریزان خودرو از همان بدو راه اندازی خطوط تولید، استانداردهای مربوط به صنعت خودروسازی را کسب کرده اند.

    ساوه با بهره مندی از افزون بر 550 کارخانه تولیدی از قطب‌های صنعتی ایران محسوب می‌شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو