فونیکسریمکسبهتام

معاون امور صنایع وزارت صمت:

مردم برای تحویل خودرو صبر پیشه کنند

عصر خودرو- معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: در بحث عرضه با توجه به تحریم‌ها بعضی از قطعات برای تکمیل خودرو با تاخیر به‌دست خودروسازان می‌رسد که از این رو مشتریان برای تحویل خودرو صبر داشته باشند.

مردم برای تحویل خودرو صبر پیشه کنند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ،  فرشاد مقیمی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از چند واحد صنعتی در شهرک صنعتی ایوانکی در غرب استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: در بخش دیگر در صورت تاخیر بیش از حد تحویل، مشتریان معادل خودرویی که مشکلی در تولید آن وجود ندارد را بپذیرند و یا با توافق با شرکت‌های خودرو ساز بعد از دریافت وجه، خرید از شرکت را لغو کنند.

    وی ادامه داد: تقاضای کاذب خرید خودرو با شناسایی دلالان و ورود دستگاه قضایی در بازار کنترل شد.

    معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: در ماه‌های گذشته شرکت‌های خودروسازی کشور افزایش قیمتی برای عرضه خودرو نداشتند اما با ورود سودجویان و دلالان در بازار و خرید بیش از نیاز به افزایش نرخ دامن زده شد.

    وی خاطر نشان کرد: با ورود وزارت صنعت، معدن و تجارت و دستگاه قضایی کشور تقاضا برای خرید کاذب خودرو در بازار کنترل شده است.

    مشکلات بخش صنعت سمنان پیگیری می‌شود

    مقیمی در ادامه تصریح کرد: در نشست با فعالان اقتصادی غرب استان سمنان برای رفع مهم‌ترین مشکلات واحدهای صنعتی منطقه از جمله تامین مواد اولیه، دریافت تسهیلات، واردات مواد اولیه و مشکلات ارزی، بیمه‌ای و مالیاتی بحث و تبادل نظر شد.

    معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: مشکلات بخش صنعت استان سمنان با هم اندیشی و همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی پیگیری می‌شود و با اتخاذ ساز و کارهای مشخص تلاش می‌شود مواد اولیه برای تولید کالا به صنعتگران واقعی برسد.

    از مجموع 2 هزار و 10 واحد تولیدی فعال در استان سمنان 30 درصد آن در شهرستان گرمسار مستقر است.

    گرمسار غربی‌ترین شهرستان استان سمنان و دارای وسعت پنج هزار و 182 کیلومتر مربع و جمعیتی حدود 70 هزار نفر است، این شهرستان از شمال به دماوند، از غرب به ورامین، از شرق به شهرستان آرادان و از جنوب به کویر مرکزی محدود می‌شود و در 110 کیلومتری مرکز استان واقع شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو