فونیکسریمکسبهتام

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس در بازدید از غرفه سایپا در نمایشگاه محیط زیست:

سایپا برنامه مدونی برای مقابله با آلودگی هوا و کاهش مصرف سوخت دارد

مجلس آماده کمک به سایپا برای تولید خودروهای برقی است

عصر خودرو- رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی از آمادگی قوه مقننه برای کمک به گروه خودروسازی سایپا جهت تولید خودروهای برقی خبر داد.

سایپا برنامه مدونی برای مقابله با آلودگی هوا و کاهش مصرف سوخت دارد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپانیوز، محمدرضا تابش در بازدید از غرفه گروه خودروسازی سایپا در نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست گفت: باتوجه به برنامه‌های مدون گروه خودروسازی سایپا جهت مقابله با آلودگی هوا و کاهش مصرف سوخت خودروها، مجلس شورای اسلامی آمادگی دارد برای طراحی و ساخت خودروهای برقی با تسهیل سازوکارهای توسعه، طراحی و ساخت، با این گروه همکاری کند.

    وی با بیان این که مجلس شورای اسلامی در بخش‌هایی نظیر قانون‌گذاری جهت کمک به کاهش هزینه ساخت خودروهای برقی و همچنین اختصاص تسهیلات ارزان‌قیمت دولتی آماده همکاری با سایپا است، افزود: درصورت ارائه این طرح به مجلس، آماده‌ایم فضا و فرصت لازم را برای ساخت خودروهای برقی فراهم کنیم.

    گفتنی است گروه خودروسازی سایپا به‌عنوان تنها خودروساز ایرانی حاضر در هجدهمین نمایشگاه محیط زیست، در قالب شرکت‌های سایپا، پارس‌خودرو، مگاموتور، زامیاد، سایپاسیتروئن، بن‌رو، مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا، سایپایدک، سایپادیزل، پلاسکوکار سایپا، شرکت فرهنگی ورزشی سایپا، مالیبل، سایپاپرس، رادیاتور ایران و طیف آخرین دستاوردها و توانمندی‌های خود در حوزه محیط زیست را به نمایش درآورده است.

    معرفی آخرین برنامه‌ها، اقدامات و دستاوردهای محیط زیستی در زمینه کنترل آلاینده‌ها، مصرف بهینه منابع و انرژی، مدیریت پسماند، جایگزینی مواد و توسعه فن‌آوری‌های سازگار با محیط زیست در حوزه فرایند و محصول، مسئولیت‌پذیری اجتماعی و نیز برنامه‌های آتی این گروه در راستای اجرای برنامه "مدیریت سبز سایپا 1404" به مخاطبان و بازدیدکنندگان مهم‌ترین هدف این مجموعه در نمایشگاه است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو