فونیکسریمکسبهتام

قرارداد تامین هفت میلیارد ریال قطعات خودرو در خراسان رضوی منعقد شد

عصر خودرو- مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی گفت: اعضای نظام مبادلات پیمانکاری فرعی (SPX) مستقر در شهرک صنعتی توس این استان قراردادی به ارزش هفت میلیارد ریال برای تامین قطعات خودرو منعقد کردند.

قرارداد تامین هفت میلیارد ریال قطعات خودرو در خراسان رضوی منعقد شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، مسعود مهدی زاده مقدم روز شنبه در بازدید از دفتر نظام مبادلات پیمانکاری فرعی SPX مستقر در شهرک صنعتی توس افزود: مدل توسعه نظام مبادلات پیمانکاری فرعی یکی از روشهای عمده توسعه صنایع کوچک و متوسط به ویژه در حوزه پیمانکاری صنعتی است.

    وی اظهار داشت: ایجاد مرکز یا دفتر غیرانتفاعی برای برقراری ارتباط بین پیمانکاران اصلی و فرعی توسط سازمان های دولتی یا تشکلهای بخش خصوصی از راهکارهایی است که می تواند در تولید و ارتقای محصولات صنعتی موثر باشد.
    وی گفت: ظرفیت های متنوع و خوبی برای توسعه بیشتر صنعت در این استان وجود دارد که یکی از آنها صنعت قطعه سازی است و در سال گذشته برای قطعه سازان در شهرک ‌ها و نواحی صنعتی قراردادی مناسب به ارزش هفت میلیارد ریال از طریق نظام مبادلات پیمانکاری فرعی منعقد شد که امسال به دنبال افزایش قراردادی به این سبک به خصوص برای صنایع کوچک در این زمینه هستیم.
    مهدی زاده مقدم افزود: بستری که توسط دفتر نظام مبادلات پیمانکاری فرعی ایران در خراسان رضوی فراهم شده، بسیار مطلوب است و از زمان شروع به کار خود در سال 96 تاکنون کارآمدی فراوان برای صاحبان صنعت در شهرک ‌ها و نواحی صنعتی داشته است.
    وی اظهار داشت: امسال در راستای تحقق شعار سال و عمل به سیاست های اقتصاد مقاومتی برای تقویت بیشتر صنایع کوچک و متوسط، برنامه ریزی این شرکت بر مبنای افزایش تولید و اشتغال مولد، ‌به روزآوری فرآیندهای فنی و محصولات، جذب سرمایه گذاری و سفارش خارجی، تشویق جایگزینی واردات، رشد صادرات محصولات و ‌بهبود قابلیت بین المللی برای صاحبان صنایع است.
    وی گفت: مدل توسعه ارتباط بین پیمانکاران اصلی و فرعی مانند قطعه سازان و فعالان صنایع کوچک با پیمانکاران بزرگ ارتباط منطقی برقرار می کند تا نیاز یکدیگر را تأمین کنند و زمینه ارتقای دانش فنی، تثبیت اشتغال و توسعه توان تولید داخلی به عنوان مولفه های اقتصاد مقاومتی فراهم شود.
    رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌ های صنعتی استان خراسان رضوی، خاطر نشان کرد: از دیگر اهداف مهم دفتر نظام مبادلات پیمانکاری فرعی spx، شناسایی، ایجاد و توسعه بازار، توسعه فرآیند پیمان سپاری، ارتقا و توانمند سازی پیمانکاران صنعتی، تسهیل ارتباطات کارفرمایان و پیمانکاران، الگو برداری از نحوه فعالیت بنگاه های صنعتی کوچک با کلاس جهانی برای افزایش توان رقابتی واحدهای صنعتی داخلی است.
    7489 / 6053

    انتهای پیام /*

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو