فونیکسریمکسبهتام

اتومکانیکای استانبول ۲۰۱۹ (۲)

نگاهی کوتاه به آمار و ارقام دوره گذشته اتومکانیکای استانبول

عصر خودرو- استانبول هفته آینده میزبان یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های فعالان صنعت خودرو، قطعه‌سازی و صنایع وابسته به آن است، جایی که اتومکانیکا استانبول ۲۰۱۹ در مرکز نمایشگاهی تویاپ این شهر برگزار خواهد شد.

نگاهی کوتاه به آمار و ارقام دوره گذشته اتومکانیکای استانبول
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در این بخش نگاهی کوتاه به آمار و ارقام دوره گذشته نمایشگاه خواهیم داشت. با گزارش‌های بیشتر خبرنگاران "عصر خودرو" از این رویداد مهم صنعت قطعه‌سازی و صنایع وابسته به خودرو همراه باشید.
    ***
    در دوره گذشته نمایشگاه اتومکانیکای استانبول، مجموعه 1351 غرفه گذار از 37 کشور جهان حضور داشتند که آخرین دستاوردهای خود در زمینه‌های مختلف مرتبط با خودرو را به نمایش گذاشتند. هرچند با توجه به قدرت بالای صنعت قطعه‌سازی ترکیه، بخش قابل‌توجهی از غرفه گذاران، شرکت‌های ترک بودند اما در کنار این، در سال گذشته حضور کشورهایی مانند آلمان، ایتالیا، فرانسه و کره با صنایع قدرتمند قطعه‌سازی و صنایع وابسته به خودرو نشان از اهمیت بالای این نمایشگاه و تنوع بالای تأمین‌کنندگان و غرفه‌داران دارد.
    در ارزیابی به عمل آمده از نمایشگاه دوره گذشته، 54درصد از غرفه گذاران رضایت کامل از شرکت در این نمایشگاه داشتند و 30درصد نیز سطح رضایت خود را بسیار بالا اعلام کرده بودند.
    اتومکانیکای استانبول به دلیل موقعیت کشور ترکیه در دروازه اروپا و آسیا و البته تنوع حضور تأمین‌کنندگان مختلف، همواره شاهد بازدید گسترده‌ای بوده است و در دوره قبل نیز درمجموع نزدیک به 46هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کردند. نکته قابل‌توجه در کنار تعداد بالای بازدیدکنندگان، تنوع بالای آن‌ها است چراکه این بازدیدکنندگان از 120 کشور مختلف در نمایشگاه حضور داشتند، مسئله‌ای که نشان‌دهنده توجه عمومی به اتومکانیکا استانبول است. از میان بازدیدکنندگان، بیش از 23درصد را بازدیدکنندگان بین‌المللی تشکیل می‌دادند.
    نکته قابل‌توجه در آمار بازدیدکنندگان سال گذشته، حضور پررنگ بازدیدکنندگان ایرانی در اتومکانیکای استانبول است، جایی که ایرانی‌ها 27درصد از بازدیدکنندگان بین‌المللی نمایشگاه را تشکیل می‌دادند و از این نظر در رتبه نخست ایستاده بودند. پس از ایران بازدیدکنندگان کشورهای عراق، الجزایر، بلغارستان، تونس، روسیه و اوکراین در رتبه‌های بعدی جای داشتند.
    سطح رضایت بازدیدکنندگان از این نمایشگاه هم قابل‌توجه است چراکه در نظرسنجی انجام گرفته، 54درصد از شرکت در این نمایشگاه اعلام رضایت کرده و 40درصد نیز سطح رضایت خود را بسیار بالا عنوان کردند.
    ****
    نمایشگاه اتومکانیکای استانبول در روزهای 15 تا 18 فروردین‌ماه با حضور بیش از 1400 شرکت از سراسر جهان در ترکیه برگزار شد. شرکت دروازه تجارت فراسو، نماینده رسمی مجموعه مسه فرانکفورت در ایران ثبت‌نام و هماهنگی حضور شرکت‌ها و بازدیدکنندگان در این نمایشگاه را بر عهده داشت و پاویون ایران توسط شرکت سهامی نمایشگاه‌های جمهوری اسلامی ایران برپا شده بود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه این نمایشگاه می‌توانید به وبسایت automechanika-istanbul.tr.messefrankfurt.com مراجعه کنید. برای ثبت‌نام در دوره آینده و یا کسب اطلاع در زمینه حضور در دیگر نمایشگاه‌های خانواده اتومکانیکا در سرتاسر جهان می‌توانید از طریق شرکت دروازه تجارت فراسو نسبت به کسب اطلاعات اقدام نمایید. برای این منظور می‌توانید به وبسایت این شرکت به آدرس www.iran-messefrankfurt.com مراجعه کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو