فونیکسریمکسبهتام

آغاز طرح نوروزی پلیس در جاده‌ها از فردا

عصر خودرو- معاون عملیات پلیس راهور ناجا اعلام کرد: طرح پلیس راهور از ۲۵ اسفند ماه در سراسر کشور آغاز می‌شود و تا روز یکشنبه ۱۸فروردین ۹۸ ادامه خواهد داشت.

آغاز طرح نوروزی پلیس در جاده‌ها از فردا
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، سرهنگ حسن خسروجردی در این باره اظهار کرد:‌ تعطیلات نوروزی از پرترافیک‌ترین روزهای سال است و از همین جهت پلیس راهور اهمیت ویژه‌ای برای این روزها قائل است. بنابراین پلیس راهور با بررسی مشکلات ترافیکی تعطیلات نوروز گذشته سعی کرده است تا خدمات بهتری را برای نوروز 98 درنظر بگیرد.

    وی در ادامه با اشاره به اینکه مهار تصادفات و کاهش تلفات جاده‌ای یکی از اهداف اصلی طرح نوروزی 98 است، گفت: طرح پلیس راهور از روز 25اسفند ماه در سراسر کشور آغاز می‌شود و تا یکشنبه، 18فروردین 98 ادامه خواهد داشت.

    وی با اشاره به اینکه شعار نوروزی پلیس راهور پرهیز از خطر، آرامش در سفر است، گفت: شعار ناجا نیز نشاط بهاری، نظم و قانون مداری است که رعایت این مسائل باعث می شود در بعد انتظامی و ترافیکی شاهد امنیت نوروزی باشیم.

    معاون عملیات پلیس راهور ناجا با بیان اینکه هر ساله با افزایش میزان تولید خودرو داخل شهرها و جاده ها، حجم ترددها نیز افزایش پیدا می‌کند، گفت: پیش بینی می کنیم تا در نوروز 98 نیز شاهد افزایش 8 تا 10 درصدی تردد در سطح محورهای مواصلاتی نسبت به سال گذشته باشیم. یکی از موارد مورد توجه در نوروز نیز محدودیت و ممنوعیت ترافیکی است، با توجه به اینکه ترافیک در این ایام بیشتر می شود، نیاز است تردد وسایل نقلیه تسهیل گردد بنابراین به صورت به خصوص در مورد محورهای استان تهران به سمت شمال کشور محدودیت هایی را برنامه ریزی کرده‌ایم.

    وی با بیان اینکه در حاضر هیچ یک از محورهای مواصلاتی مسدود نیستند، گفت: همکاران من در پلیس راهور در بیش از 100 گردنه برف گیر و کوهستانی به صورت شبانه روزی مستقر هستند.

    معاون عملیات پلیس راهور ناجا با اشاره به نقاط حادثه خیز راه‌های کشور ادامه داد: در حال حاضر در سطح کشور 3400 نقطه حادثه خیز وجود دارد که 1585 نقطه، بحرانی هستند، بنابراین قبل از اسفند ماه با همکاری سازمان راهداری بازدید میدانی را اجرا و به روز رسانی کرده ایم و در جهت آشکار سازی نقاط حادثه خیر قدم‌های کارآمدی برداشته شده است.

    وی با اشاره به اجرای طرح بازدید از ترمینال ها، اتوبوس ها و ایمنی یابی و وضعیت ظاهری اتوبوس های بین شهری گفت: سعی کردیم اتوبوس‌های فعال در محورهای مواصلاتی نوروزی بازدید شوند.

    سرهنگ خسروجردی در پایان صحبت‌های خود در رادیو ضمن یادآوری وقوع 68 درصدی تصادفات از مبادی ورود به شهرها تا طول 30 کیلومتری گفت: رانندگان باید در نزدیکی شهرها مقررات را به صورت ویژه مد نظر قرار دهند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو