فونیکسریمکسبهتام

۲ کشته و ۱۹ مصدوم در ۳ تصادف در محور جم - مهر- فیروزآباد

عصر خودرو- رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی شهرستان مهر با اشاره به تقارن تعطیلات رسمی، بارندگی‌ها و افزایش تردد مسافران به شهرستان مُهر و سواحل جنوبی خلیج فارس، از وقوع سه تصادف و برجای ماندن ۲ کشته و ۱۹ مصدوم طی دو روز خبر داد.

۲ کشته و ۱۹ مصدوم در ۳ تصادف در محور جم - مهر- فیروزآباد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷:۰۰

    ‌به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، حمید قاسمی چهارشنبه 24 بهمن در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در دو روز 22 و 23 بهمن سه حادثه تصادف در محور جم-مهر- فیروزآباد حادث شد، گفت: اولین حادثه در ساعت 5 و 36 دقیقه صبح روز 22 بهمن رخ داد که براثر آن چهار نفر مصدوم و دو نفر کشته شدند.

    او با بیان اینکه حادثه بر اثر تصادف یک دستگاه زانتیا و یک دستگاه خودروی سنگین رخ داد، گفت: به دلیل اینکه در محل حادثه تلفن همراه آنتن نمی‌داده، افراد با مراجعه حضوری به اورژانس دارالمیزان، اطلاع رسانی کردند.

    قاسمی ادامه داد: حادثه دوم ساعت 12 و 35 دقیقه همان روز به پایگاه دارالمیزان اعلام شد، این حادثه نیز که براثر برخورد یک دستگاه پژو 206 و یک دستگاه ال 90 رخ داد منجر به مصدومیت هفت نفر شد.

    وی گفت: در حادثه سوم که ساعت 15 و 57 دقیقه روز 23 بهمن رخ داد، نیز یک دو دستگاه خودروی پژو با یکدیگر تصادف کرده و منجر به مصدومیت 10 نفر شد.

    رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی شهرستان مُهر گفت: محور مُهر- فیروزآباد و مُهر- جم که به عنوان فیروزآباد- جم شناخته می‌‎شود، به دلیل دو طرفه بودن و داشتن حجم بالای تردد خصوصاً در ایام تعطیلات، شاهد بیشترین تعداد حوادث است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط