فونیکسریمکسبهتام

معاون وزیر صمت:

خودروسازان حق گران کردن خودروهای پیش فروش را ندارند

عصر خودرو- معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: خودروسازان موظف به عرضه خودروهای پیش‌فروش شده با نرخ توافقی هستند و حق گران کردن قیمت آنها را ندارند.

خودروسازان حق گران کردن خودروهای پیش فروش را ندارند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، عباس تابش روز چهارشنبه در آئین معارفه رییس صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل افزود: تولید خودروسازهای داخلی در 2 شرکت ایران خودرو و سایپا از یک هزار و 500 خودرو نیز فراتر رفته و برای تعدیل و مناسب‌سازی قیمت‌ها تصمیمات مورد نظر اتخاذ شده است.
    وی بیان کرد: بر اساس توافق بعمل آمده 20 درصد تولید خودروسازها به صورت فروش فوری به متقاضیان واگذار خواهد شد البته امکان دارد در برخی از شرکت‌های خودروساز این تعداد متفاوت باشد.
    تابش حمایت از سرمایه‌گذاران و بستر سازی کارآفرینی در کشور را مورد تاکید قرار داد و گفت: دولت تدبیر و امید در حوزه اشتغال تسهیل‌گری را مد نظر قرار داده و ضرروی است در کارآفرینی و سرمایه گذاری از کار شکنی ها پرهیز شود.
    او با بیان اینکه در جنگ اقتصادی نیازمند برنامه ریزی و برخورداری از اتحاد و عقلانیت مناسب هستیم، افزود: برای تبدیل تهدید ها به فرصت باید اقدام موثری صورت گیرد.
    تابش افزود: در چنین شرایطی باید مسئولان تمام ظرفیت خود را برای برطرف شدن مشکلات بکار گیرند تا شاهد رونق تولید و اشتغال در کشور باشیم .
    عباس کریمی معاون اقتصادی و توسعه مدیریت استاندار اردبیل هم در این آیین گفت: افزایش 99 درصدی ارزش ریالی صادرات و 111 درصدی ارزش وزنی محصولات از ابتدای سال جاری نشان دهنده تحول مناسب درصادرات استان است.
    وی افزود: یکی از مهمترین دغدغه‌های دولت توجه به رفع مشکلات بیکاری و سرمایه‌گذاری بوده و برای رسیدن به این اصل نباید از حوزه صادرات و تجارت محصولات تولیدی استان غفلت کرد.
    به گفته وی، دستیابی اهداف تبیین شده در سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نیازمند توسعه اقتصادی و متوازن بوده و با همدلی و تلاش مسئولان استانی در این خصوص می‌توان گام‌های ارزنده‌ای برداشت.
    کریمی به موقعیت خاص جغرافیایی استان اردبیل که به عنوان دروازه ورود به کشورهای همسایه حوزه قفقاز محسوب می‌شود اشاره کرد و افزود: ایجاد 16 ناحیه صنعتی در استان که در حال طی کردن مراحل نهایی خود است زمینه ساز ایجاد تحول بزرگی در منطقه شده و با بهره مندی مناسب از این امکان می‌توان شکوفایی اقتصادی و صنعتی استان را شاهد شد.
    در این مراسم از خدمات سید حامد عاملی قدردانی و رامین صادقی بعنوان سرپرست سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان اردبیل معرفی شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو