فونیکسریمکسبهتام

زورگیری از دختران دم بخت با ویلا و خودروی لوکس

عصر خودرو- مردی که با دادن وعده ازدواج به دختران دم بخت اقدام به زورگیری از آنان در جلسه آشنایی کرده بود، دستگیر شد.

زورگیری از دختران دم بخت با ویلا و خودروی لوکس
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، حوالی ساعت 11 روز پنجشنبه هجدهم بهمن ماه امسال زن جوانی با مراجعه به کلانتری 151 یافت آباد اعلام کرد که از یکی از شهرهای شمالی ایران به تهران آمده تا از پسر جوانی که به زور طلاهایش را سرقت کرده، شکایت کند. او به مأموران گفت: مدتی قبل با پسری آشنا شدم که در کنار یک ویلای لوکس به همراه ماشین شاسی بلند و گران‌قیمتش عکسی انداخته بود و آن عکس را روی پروفایلش قرار داده بود. این پسر مدعی شد که وضع مالی خوبی دارد و قصد دارد تا با دختری نجیب و خانواده‌دار ازدواج کند و به همین دلیل نیز چند روز بعد از آشنایی از من خواستگاری کرد. ارتباط ما در فضای مجازی ادامه داشت تا مدتی بعد قرار شد برای دیدار با یکدیگر به تهران بیایم، اما پس از حضور در تهران و محل قرار، ناگهان این فرد به من حمله‌ور و با سرقت طلاهای همراهم متواری شد.

    با اخذ شکایت این زن، پرونده اولیه تشکیل و رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت. در تحقیقات بعدی، محل زندگی این فرد در یافت‌آباد شناسایی شده و مأموران با مراجعه به این محل متوجه شدند که این جوان در یکی از قهوه‌خانه‌های محل است که بلافاصله اقدامات لازم برای دستگیری این فرد انجام شد و متهم در قهوه خانه دستگیر شد.

    با انتقل متهم به کلانتری، او ابتدا خود را بی اطلاع معرفی کرده و مدعی شد که ارتباطی با عنوان اتهامی‌اش ندارد، اما در ادامه با شاکی مواجه شده و در حالی که چاره‌ای جز اعتراف نداشت به سرقت از دختر جوان به شیوه زورگیری و فریب اقرار و اعتراف کرد که با طراحی نقشه‌ای و عکس انداختن در کنار ویلاهای لوکس و ماشین‌های گران‌قیمت، خانم‌های در شرف ازدواج را فریب داده و با کشاندن آنها به محلی خلوت اقدام به زورگیری طلا و جواهرات گران‌قیمت‌شان کرده است.

    سرهنگ محمدرضا موسوی، رئیس کلانتری 151 یافت آباد با تأیید این خبر گفت: با توجه به حساسیت موضوع و احتمال سریالی بودن جرایم، متهم به همراه پرونده‌اش در اختیار کارآگاهان پایگاه پنجم آگاهی پایتخت قرار گرفته است.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو