فونیکسریمکسبهتام

بالگرد امدادی و ۳ دستگاه خودروی امداد و نجات در خراسان جنوبی بهره‌برداری شد

عصر خودرو- طی مراسمی با حضور دبیرکل جمعیت هلال احمر، استاندار خراسان جنوبی و تنی چند از مسئولان استانی از بالگرد امدادی و ۳ دستگاه خودروی امداد و نجات در استان رونمایی شد.

بالگرد امدادی و ۳ دستگاه خودروی امداد و نجات در خراسان جنوبی بهره‌برداری شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم از بیرجند، محمدرحیم شهریاری صبح امروز در مراسم رونمایی از بالگرد امدادی و3 دستگاه خودروی امداد و نجات اظهار داشت: بعد از سال‌ها پیگیری برای نخستین بار بالگرد هوایی هلال احمر در خراسان جنوبی رونمایی  می‌شود.
    وی افزود: خراسان جنوبی سومین استان پهناور کشور است و منطقه خراسان جنوبی در بن بستی قرار دارد که فاصله 500 کیلومتری با استان‌های معین دارد.

    مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با تأکید بر تقویت زیرساخت‌های استان بیان کرد: نبود امداد هوایی یکی از مشکلات استان بود که با حضور این بالگرد امداد هوایی بخشی از مشکلات برطرف می‌شود.

    خراسان جنوبی محدودیت‌های جدی در بحث امداد جاده‌ای دارد

    شهریاری با بیان اینکه حضور این بالگرد در استان موجب آرامش شهروندان و خدمت رسانی بهتر از سوی مسئولان می‌شود تصریح کرد: این بالگرد از بالگردهای عملیاتی و پرتوان است و ارزش آن 5 میلیون دلار است.

    وی به بهره برداری از 3 دستگاه خودرو امداد و نجات اشاره و خاطرنشان کرد: استان خراسان جنوبی محدودیت‌های جدی در بحث امداد جاده‌ای دارد.

    مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه در خراسان جنوبی حدود 22 پایگاه امداد و نجات ثابت وجود دارد یادآور شد: فاصله پایگاه‌ها زیاد است و این امر زمان رسیدن نیروها به صحنه حادثه را افزایش می‌دهد.

    شهریاری گفت: در محورهای طبس و نهبندان بیشترین تلفات را داریم بنابراین این خودروها در این مناطق مستقر می‌شوند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط