فونیکسریمکسبهتام

جزِئیات محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته

احتمال بارندگی در بسیاری از جاده‌ها

عصر خودرو- وزارت راه و شهرسازی جزئیات محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی چهارشنبه ۱۴تا شنبه ۱۷ آذر ماه را اعلام کرد.

احتمال بارندگی در بسیاری از جاده‌ها
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  ایسنا، بر این اساس تردد موتورسیکلت از ساعت 12 روز چهارشنبه تا ساعت شش صبح روز شنبه در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و تهران- سمنان- مشهد ممنوع است.

    در طول این مدت محدودیت‌های ترافیکی استان‌های شمالی نیز ادامه خواهد داشت. بر این اساس از ساعت 14 تا 24 روز جمعه از کرج به مرزن‌آباد تردد انواع وسایل نقلیه ممنوع است و از ساعت 17 تا 24 همان روز تردد از مرزن‌آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

    در آخر هفته پیش رو، تردد انواع وسایل نقلیه سنگین در محور چالوس ممنوع است و در محور هراز نیز تردد کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه و همچنین از ساعت هشت تا 24 روزهای پنج‌شنبه و جمعه ممنوع خواهد بود.

    با بر هم خوردن شرایط جوی و افزایش بارندگی ها تعداد جاده های مسدود کشور به هشت محور رسیده است.

    به این ترتیب محورهای رامیان به شاهرود، شمشک به دیزین، پونل به خلخال،  املش به اطاقور، سی سخت به پادنا، گنجنامه به تویسرکان، سروآباد به پاوه و آبدانان - میمه به دلیل مداخلات جوی تا اطلاع ثانوی مسدود خواهند بود. همچنین در طول این مدت در آزادراه تهران- کرج و محورهای چالوس و تهران- قم به دلیل عملیات کارگاه جاده‌ای در برخی نقاط محدودیت‌هایی برای تردد وجود خواهد داشت.

    همچنین مرکز مدیریت راه ها در اطلاعیه‌ای جداگانه از ورود موج جدیدی از بارندگی به کشور خبر داده و اعلام کرده است که چهارشنبه سامانه بارشی از شمال غرب و غرب کشور وارد می شود پنجشنبه با تقویت این سامانه، گستره فعالیت آن به  جنوب غرب، جنوب، مرکز، استانهای واقع در جنوب البرز شامل قزوین، البرز، زنجان، تهران  و سواحل دریای خزر می رسد. با تداوم بارش در روز جمعه، فعالیت سامانه به نوار شمالی و شرق کشور گسترش می یابد و بتدریج از اواخر جمعه از فعالیت آن در نیمه غربی کاسته می شود.

    در طول این روزها جاده‌های استان‌های شمالی و بسیاری از جاده‌های غربی و مرکزی کشور در برخی ساعات بارندگی خواهند داشت.

    وزارت راه و شهرسازی همچنین آمار تردد جاده‌ای در 24 ساعت گذشته را اعلام کرده که حاکی از کاهش 6.4 درصدی ترددها در روز اخیر بوده است. در این زمان آزادراه قزوین به کرج با ثبت بیش از 137 هزار تردد پرترافیک‌ترین جاده بوده و پس از آن آزادراه‌هایکرج به تهران،  تهران به کرج، کرج به قزوین، و ساوه به تهران قرار گرفته‌اند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو