فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو ۹۷ (۶)

استقبال چشمگیر شرکت های داخلی از سیزدهمین نمایشگاه قطعات

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت بازرگانی بین المللی ایدرو از اعلام آمادگی ۷۰۰ شرکت برای حضور در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو تهران خبر داد.

استقبال چشمگیر شرکت های داخلی از سیزدهمین نمایشگاه قطعات
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵:۰۰

     محمد خضرایی قهرمانی در گفت و گو با پایگاه خبری «عصر خودرو»  با بیان این خبر افزود: از مجموع شرکت کنندگان در نمایشگاه امسال 510 شرکت داخلی و 190شرکت خارجی از 10 کشور فرانسه، یونان، ترکیه، چین، تایوان، کره جنوبی، هند، ایتالیا ، لهستان و مالزی حضور خواهند داشت.
    وی با بیان این که نمایشگاه امسال در فضایی بالغ بر 49 هزار و 200 متر مربع  و در 13 سالن نمایشگاهی و فضای  باز محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپا خواهد شد، تصریح کرد: فضای سرپوشیده داخلی پیش بینی شده برای این نمایشگاه 22 هزار و 770 متر خواهد بود.
    مدیرعامل شرکت بازرگانی بین المللی ایدرو با اشاره به حضور چشمگیر شرکت ها در این نمایشگاه گفت: اهمیت سیزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو تهران باعث شده تا برخی از کشورها در این نمایشگاه به صورت گروهی ( پاویون) حضور داشته باشند.
    قهرمانی در ادامه از برگزاری 12 همایش و کارگاه علمی آموزشی با حضور مهندسان، متخصصان و استادان دانشگاه ها و همچنین برنامه ریزی برای بازدید چند هیات صنعتی، تجاری و بازرگانی داخلی و خارجی به عنوان برنامه های جانبی این دوره از نمایشگاه خبر داد.
    فراهم کردن زمینه جذب سرمایه گذاری های خارجی، معرفی دستاوردها، ظرفیت ها و توانمندی های کارخانه ها و شرکت های داخلی، بسترسازی برای توسعه مبادلات و همکاری های صنعتی شرکت های ایرانی و خارجی ، توسعه صادرات و یافتن بازارهای جدید صادراتی، نمایش آخرین تحولات و دستاوردهای علمی، فنی، صنعتی داخلی و خارجی این حوزه، ایجاد ارتباط های تجاری جدید و انتقال دانش، فناوری و تجربیات موفق جهانی به کشور و کارآفرینی و اشتغال پایدار از مهم ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان شده است.
    سیزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو تهران از 21 تا 24 آبان ماه هر روز از ساعت 9 تا 17 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است. 
    گفتنی است این نمایشگاه بزرگترین نمایشگاه قطعات در خاورمیانه است که هرساله از سوی شرکت بازرگانی ایدرو برگزار می شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو