فونیکسریمکسبهتام

رانندگان آبادانی از شلوغی جایگاه های سی ان جی گله دارند

عصر خودرو- تعطیلی بیش از نیمی از جایگاه های سی ان جی در آبادان موجب سرگردانی رانندگان و بروز مشکل برای سوختگیری وسایل نقلیه عمومی به خصوص تاکسی‌های درون‌شهری شده است.

رانندگان آبادانی از شلوغی جایگاه های سی ان جی گله دارند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  ایرنا،  از پنج جایگاه سی ان جی شهر آبادان سه جایگاه تعطیل است و این مهم باعث ایجاد صف‌های طولانی از خودروها به خصوص رانندگان تاکسی در 2 جایگاه فعال در این شهر شده است.
    برخی از رانندگان نیز برای تهیه گاز سی ان جی به ناچار به جایگاه سی ان جی روستایی در روستای خرخره در پنج کیلومتری آبادان مراجعه می کنند.
    یکی از رانندگان تاکسی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: نزدیک به یک هفته است به دلیل کمبود سی ان جی و تشکیل صف های طولانی با بنزین مسافرکشی می‌کنم و به دلیل هزینه بالای بنزین درآمد خود را صرف تهیه بنزین می‌کنم.
    سیدعباس هاشمی با انتقاد از کم توجهی مسئولان نسبت به رفع این مشکل افزود: برای مالکان خودرو شخصی که سوخت کمتری نیاز دارند شاید این مسئله این اندازه مشکل‌ساز نباشد ولی برای رانندگان تاکسی که روزانه باید چند بار به این جایگاه‌ها مراجعه کنند بسیار مشکل است.
    یکی دیگر از رانندگان خودرو نیز بیان داشت: در کوی ذوالفقاری آبادان 2 جایگاه سی ان جی وجود دارد که جایگاه ایستگاه 12 مدت یک سال است تعطیل است و جایگاه سی ان جی ایستگاه یک ذوالفقاری نیز یک هفته است که تعطیل شده است.
    سلمان عصفوری گفت:از مسئولان ذیربط به خصوص شهرداری آبادان انتظار می رود نسبت به رفع مشکل جایگاه سی ان جی متعلق به خود اقدام کند.
    متولی امور جایگاه‌های سی ان جی شهرداری آبادان در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت:پنج جایگاه سی ان جی در آبادان وجود دارند که هم اکنون 2 جایگاه فعال هستند و تا 24 ساعت آینده نیز یک جایگاه دیگر وارد مدار شده و فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.
    مهدی بلقور گفت:تا 20 روز آینده با مشخص شدند متولی جایگاه یکی دیگر از جایگاه های عرضه گاز سی ان جی در آبادان فعال خواهند شد.
    وی افزود:جایگاه سی ان جی ایستگاه 12 ذوالفقاری به دلیل مشکل فنی تعطیل شده و در صورتی که مشکل فنی و ساختاری آن برطرف شود به بهره‌بردار جدید واگذار می شود.
    به گزارش ایرنا 2 هزار و 140 دستگاه تاکسی در شهر آبادان وجود دارد که بسیاری از این خودروها دو گانه سوز هستند.
    به دلیل اختلاف قیمت بنزین و گاز سی ان جی رانندگان خودرو به ویژه رانندگان تاکسی تمایل بیشتری به مصرف سی ان جی دارند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو