فونیکسریمکسبهتام

رییس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری رامسر :

حمل و نقل شهری رامسر هوشمندسازی می شود

عصر خودرو- رئیس سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری رامسر گفت: با توجه به رشد الکترونیک نیاز به حمل و نقل هوشمند در شهر احساس می شود .

حمل و نقل شهری رامسر هوشمندسازی می شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ،  حسن مجدی  اظهار داشت: با توجه به اینکه رشد الکترونیک بسیارفزاینده بوده نیاز به حمل و نقل هوشمند its احساس می  شود و سازمان حمل و نقل با مد نظر قرار دادن هوشمند سازی حمل و نقل و ترافیک شهری از طریق سامانه های its برنامه هایی را در دستور کار قرار داده است.

    وی به بیان عملکردها و فعالیتها و برنامه های آینده سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری رامسر پرداخت و گفت: این سازمان از سال 1383 در شهرداری رامسر با توجه به ضرورت اینکه اداره یا سازمانی وجود داشته باشد تا بتواند تمامی امور حمل و نقل و ترافیک را نظارت و بررسی کند راه اندازی شد.

    وی به بیان وظایف این سازمان پرداخت و افزود: تمامی اموری که به نصب کلیه تابلوهای راهنمایی و رانندگی و پل های عابر پیاده خط کشی معابر ساخت سایبان های تاکسی انجام مطالعات ترافیکی ساخت پارکینگ عمومی و گاز سی ان جی در دستور کار این سازمان قرار دارد.

    مجدی به عملکرد شرکت تعاونی تاکسیرانی در کنار سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری رامسر پرداخت و تصریح کرد: از نظر من شرکت های تعاونی تاکسیرانی بازوان سازمان در اجرای بهینه حمل و نقل شهروندان و گردشگران هستند که در بسیاری از جهات به کمک سازمان می آیند و در حمل و نقل نمازگزاران برگزاری مراسمات مذهبی و اعیاد و در انجام بیمه رانندگان کمک شایانی به سازمان حمل و نقل دارند و جای دارد از تمامی مدیران و اعضای هیئت مدیره شرکت های تعاونی شهرستان رامسر تقدیر و تشکر کنم.

    وی درباره اقدامات این سازمان در حوزه حمل و نقل اشاره کرد و گفت: آخرین مهلت ثبت نام رانندگان دیزل جهت دریافت سهمیه سوخت تا پایان آبان ماه سال جاری بوده که این مهم بارها اطلاع رسانی شده و در آینده تمامی خودروهایی که از سوخت دیزل استفاده می کنند باید جهت جابجایی کالا بارنامه دریافت کنند و از طریق استانداری و وزارت کشور به سازمان های ذیربط ابلاغ شده که در حال آماده سازی هستیم.

    رئیس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری رامسر با بیان اینکه این سازمان نقش بزرگی در کنترل و نظم بخشیدن به حوزه سرویس مدارس دارد خاطر نشان کرد: بر اساس ماده 18 کارگروه دانش آموزی که به ریاست آموزش و پرورش در سال تحصیلی 98-97 در چند مرحله برگزار شد این سازمان بعنوان دبیرخانه کارگروه دانش آموزی نسبت به ارائه مجوز به شرکت های متقاضی سرویس مدارس و نصب آرم و علائم به روی خودروهای سرویس مدارس اقدام نموده است که در آینده رانندگان اولیا و مدیران مدارس باید از طریق سامانه سپند نسبت به سرویس دانش آموزان اقدام کند.

    حسن مجدی با بیان اینکه برنامه ویژه ای جهت ارائه سهمیه لاستیک به رانندگان دارد گفت: با توجه به افزایش قیمت قطعات نرخ مصوب و سهمیه لاستیک هماهنگ شده  که از طریق شرکت های تعاونی به رانندگان اهدا خواهد شد و بیمه رانندگان در سرلوحه کار این سازمان قرار دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم