فونیکسریمکسبهتام

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس:

افزایش قیمت سوخت برمردم فشار وارد می کند

عصر خودرو- سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت:صحبت های وزیر نفت عربستان مبنی بر اینکه عربستان نمی تواند کاهش نفت ایران در بازارهای جهانی را جبران کند اعتراف خوبی است و نوید این را می دهد که ایران به درستی تحریم ها را پشت سر می گذارد.

افزایش قیمت سوخت برمردم فشار وارد می کند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از خانه ملت، زهرا سعیدی مبارکه درخصوص صحبت های وزیر نفت عربستان گفت: ایران تبدیل به یک قدرت جهانی شده است.آمریکا  با رفتارقلدرمآبانه ای که دارد به سرازیری میرود.

    ایران تحریم ها را پشت سر میگذارد
    وی گفت: صحبت های وزیر نفت عربستان مبنی بر اینکه عربستان نمی تواند کاهش نفت ایران در بازارهای جهانی  را جبران کند اعتراف خوبی است و نوید این را می دهد که ایران به درستی تحریم هارا پشت سر میگذارد.
    سعیدی در خصوص راهکارهایی برای جلوگیری از قاچاق سوخت گفت : تدابیری باید اندیشیده شود تا یک عده خاص بهره برداری خاص از اینکار را انجام ندهند.
    نماینده مردم مبارکه تاکید کرد: ابزارهای نظارتی دقیق تر و جدی تر باید برای جلوگیری از این کار اندیشیده شود وهمچنین می توان سیاست هایی لحاظ کرد که انگیزه ای برای قاچاق سوخت نباشد.
    باید برای مردم شفاف سازی کنیم که افزایش قیمت بنزین آسیبی به آنها نمی زند و سود حاصل از آن دوباره به جیب خودشان بر میگردد

    وی افزود: گرانکردن قیمت سوخت فشار برمردم وارد می کند ولی می توان سیاست های جبران کننده لحاظ کنیم تا هم انگیزه ای برای قاچاق سوخت وجود نداشته باشد و همچنین برای مردم شفاف سازی کنیم که افزایش قیمت بنزین آسیبی به آنها نمی زند و سود حاصل از آن دوباره به جیب خودشان بر میگردد.

    ایجاد بانک اطلاعاتی توسط نخبگان
    سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دولت میتواند برنامه ریزی مناسبی در این خصوص داشته باشد و بانک اطلاعات قوی توسط نخبگان کشور ایجاد شود و اصلاحی در نظام دریافت و پرداخت این هزینه ها انجام شود تا سود حاصله در جاهای دیگر هزینه نشود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو