فونیکسریمکسبهتام

آمادگی کامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در فصل سرما

عصر خودرو- با فرارسیدن فصل زمستان شرکت واحد اتوبوسرانی تهران تمهیدات ویژه‌ای را به منظور خدمت رسانی به شهروندان پایتخت اجرا می‌کند.

آمادگی کامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در فصل سرما
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، با فرارسیدن فصل زمستان و بارش های برف و باران، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران تمهیدات ویژه ای را به منظور خدمت رسانی بهتر به شهروندان محترم پایتخت، برنامه ریزی و اجرا می‌کند.

    مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: با عنایت به تجربیات ادوار گذشته در خصوص افزایش ساعات پیک ترافیک چهار ماهه پایانی سال و برای مواجهه با بارشهای فصلی و برودت هوا ، به این منظور ناوگان این شرکت در قالب طرح زمستانی، ضمن بازدید فنی کلیه اتوبوسها و انجام تستهای مخصوص فصل زمستان به صورت ویژه ، نسبت به رفع نقص فنی احتمالی اتوبوسهای دارای مشکل نیز اقدام خواهد نمود.

    سنندجی در ادامه افزود : به منظور افزایش ایمنی عبور و مرور با توجه به احتمال بارش برف و لغزندگی معابر و یا بروز تصادفات رانندگی، در سطح مناطق 22 گانه، واحد های امداد خودرو مستقر شده اند تا در صورت بارش برف نسبت به تجهیز اتوبوسها به زنجیر چرخ در کمترین فرصت ممکن اقدام کنند و زمان بهینه برای جابه‌جایی مسافران عزیز حاصل شود.

    به منظور بررسی سیستم گرمایشی کلیه اتوبوسها، مسئولین اجرایی سامانه ها برای اطمینان، کلیه اتوبوسها را مورد آزمایش قرار داده و در صورت نقص در هر یک از قطعات مربوط به سیستم گرمایشی اتوبوس، نسبت به برطرف کردن آن اقدام می نمایند.

    ایشان بیان کرد: جهت رفع موضوعات جایگاههای سوخت CNG برای اتوبوس‌های شرکت واحد و اشکالات احتمالی آتی در برخی از این جایگاهها به لحاظ افت فشار گاز که در روزهای سرد سال تشدید می‌شود، اقدامات و برنامه ریزی لازم صورت گرفته است.

    سنندجی گفت : با نظارت ویژه مدیران خطوط بر آمادگی فنی و اشتغال حداکثری ناوگان و همچنین کنترل هوشمند ناوگان از طریق سیستم های نظارت تصویری ، ضمن شناسایی خطوط با حجم بالای مسافران در روزهای بارانی و یا برفی در فصل سرما، نسبت به اعزام به موقع اتوبوسهای کمکی، تقویت خطوط و همچنین اقدامات پیشگیرانه و موثر، اقدام خواهد شد.

    وی افزود: در زمان بارش برف در سطح شهر تهران، بدلیل اینکه همکارانم مشغول خدمت‌رسانی در خطوط شبانه می باشند ، به مدیران سامانه‌های تابعه به ویژه خطوط منتهی به مبادی شمالی و غربی تأکید شده تا نسبت به بستن زنجیر چرخ در شب ها اقدام کنند تا خدمت‌رسانی در شب و خصوصاً بامداد روز بعد همچون روزهای قبل، به سهولت انجام شود.

    همچنین سنندجی، مدیر عامل شرکت واحد از شهروندان تهرانی درخواست نمود، ضمن عدم تردد خودروهای شخصی در خطوط ویژه، با برنامه ریزی و مدیریت سفر، به خصوص در ساعات اولیه صبح روزهای برفی یا بارانی، خدمت‌گزاران خود را جهت ارائه خدمت‌رسانی بهتر، یاری کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو