فونیکسریمکسبهتام

خدادادی مطرح کرد؛

ممنوعیت ورود اسنپ و تپسی به فرودگاه تبعات اجتماعی دارد

مردم باید در مسیر انتخاب‌هایشان آزاد باشند

عصر خودرو- رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: مردم باید میان رفت ‌و آمد با تپسی و اسنپ یا خودروهای فرودگاه امام خمینی، خود انتخاب کنند مسلما این مسایل در میان مردم تنش‌ ایجاد می‌کند و باید مسئولان مربوطه این موضوع را حل کنند.

ممنوعیت ورود اسنپ و تپسی به فرودگاه تبعات اجتماعی دارد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خانه ملت ، سلمان خدادادی  با اشاره به جلوگیری از ورود خودروهای تپسی و اسنپ به محل فرودگاه امام خمینی و تبعات اجتماعی آن گفت: این مسایل زمینه‌هایی را برای مخدوش شدن اذهان مردم برای بعد از اعمال تحریم‎های هوایی ایجاد می‌کند.

    رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: اینگونه اقدامات و مشکلات به دلیل ناهماهنگی‌ها در کشور بوجود می‌آید در صورتی که این مسایل جزیی را می‌توان با مذاکره و نظارت حل کرد.

    وی با بیان اینکه مسئولان باید مردم را در مسیر انتخاب‌هایشان آزاد بگذارند، افزود: مردم باید میان رفت ‌و آمد با تپسی و اسنپ یا خودروهای فرودگاه امام خمینی، خود انتخاب کنند مسلما این مسایل در میان مردم تنش‌ ایجاد می‌کند و باید مسئولان مربوطه این موضوع را حل کنند.

    خدادادی تاکید کرد: در اولین قدم دیوان محاسبات و بعد بازرسی کل کشور، کمیسیون عمران مجلس و وزارت راه و شهرسازی برای حل مسایل این چنینی باید وارد شوند تا حل و فصل شود.

    آیا توانستیم برای تلگرام یا مسیریاب ویز جانشین مناسب ایجاد کنیم؟

    رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس همچنین با اشاره به اعتراض معاون دادستان کل کشور درباره استفاده از مسیریاب ویز توسط مردم هم گفت: آیا ما با فیلتر تلگرام توانستیم در جلوگیری از استفاده مردم از این اپلیکیشن موفق شویم؟ با فیلتر تلگرام تنها مردم را بیشتر به سوی استفاده از فیلترشکن‌ها سوق داده‌ایم.

    وی افزود: معتقدم تنها باید مردم را از تبعات استفاده از موارد اینچنینی آگاه و مطلع کرد یا حداقل جانشین‌های مناسب برای این اپلیکیشن‌ها در نظر گرفت، نمی‌توان امکان ایجاد شده‌ای را برای مردم منع کرد.

    خدادادی با اشاره به اینکه آیا توانستیم برای تلگرام یا مسیریاب ویز یک جانشین مناسب در اختیار مردم قرار دهیم، گفت: ویز یک امکانی است که مورد استفاده مردم قرار گرفته حال فرض براینکه یک کشور معاند آن را بوجود آورده باشد آیا توانسته‌ایم جایگزین مناسبی برای آن بسازیم لذا فیلتر کردن تنها هزینه و بدبینی را برای مردم افزایش می‌دهد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو