فونیکسریمکسبهتام

مدیر مرکز کنترل نظارت و کنترل ترافیک شهرداری تهران خبر داد

افزایش ۴۰ درصدی ترافیک اول مهر نسبت به سال ۹۶

عصر خودرو- مدیر مرکز کنترل نظارت و کنترل ترافیک شهرداری تهران گفت: در اولین روز بازگشایی مدارس شاهد افزایش ۳۰ تا ۴۰ درصدی ترافیک نسبت به سال ۹۶ و کاهش ۱۰ درصدی نسبت به مدت مشابه در سال ۹۵ بودیم.

افزایش ۴۰ درصدی ترافیک اول مهر نسبت به سال ۹۶
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از میزان، نوشین سرور ، در خصوص ترافیک اولین روز بازگشایی مدارس، اظهار کرد: صبح امروز شاهد افزایش 30 تا 40 درصدی ترافیک نسبت به مدت مشابه سال گذشته بودیم، البته نسبت به سال 1395 ترافیک با کاهش 10 درصدی ترافیک رو به رو بودیم.

    به گفته وی سال گذشته به دلیل نزدیکی نخستین روز مهر با تعطیلات تاسوعا و عاشورا، ترافیک تهران همزمان با بازگشایی مدارس کاهش محسوسی را تجربه کرد.

    مدیر مرکز کنترل نظارت و کنترل ترافیک شهرداری تهران، با اشاره به اینکه در روز‌های آینده به این اندازه شاهد ترافیک نخواهیم بود، افزود: امروز خانواده‌ها فرزندانشان را تا مدرسه همراهی کردند، به همین دلیل طرح ساعت شناور هم کارایی لازم را نداشت.

    سرور تصریح کرد: با آغاز به کار سرویس مدارس، تردد والدین کمتر و طرح ساعت شناور هم اثرگذاری مطلوبی خواهد داشت و ترافیک در ساعات آغازین روز پخش می‌شود. به همین دلیل امیدواریم در روز‌های آینده شاهد ترافیک کم تری باشیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط