فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی؛

نماد ایران خودرو به بازار اول بورس آمد

عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی به موجب مصوبه پنجاه و دومین نشست هیات پذیرش اوراق بهادار و در راستای اجرای ماده ۱۲ دستورالعمل پذیرش اوراق بهادار، نماد ایران خودرو در بورس تهران از بازار دوم به تابلوی فرعی بازار اول ارتقا یافت.

نماد ایران خودرو به بازار اول بورس آمد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، علی مهری معاون سابق اقتصادی ایران خودرو اظهار کرد: این رویداد به مفهوم کاهش ریسک مالی سهام شرکت برای سهامداران و فعالان بازار سرمایه است و در این راستا تداوم رشد ایران خودرو در حوزه های مختلف عملیاتی و بازار، امید به ارتقای جایگاه شرکت به مراتب بالاتر را بیشتر می کند.
    وی افزود: نماد معاملاتی سهام ایران خودرو در سال های 1386 و 1387 به دلیل عدم تحقق شاخص های مورد نظر هیات پذیرش اوراق بهادار از قبیل نسبت مالکانه، عدم زیان انباشته و امتیاز اطلاع رسانی به موقع و معتبر به بازار سرمایه تنزل یافت، اما با تدوین راهبردها و اجرای برنامه های جدید در حوزه های تولید، فروش، مالی و اصلاح ساختار اقتصادی از سال 1388 و نتایج حاصل در سال های بعد، این وضعیت شروع به تغییر کرد.

    http://www.asrekhodro.com/News/17660

    عرضه تیبا 5 درب از سال 92
    شش سال پیش در چنین روزی مدیرسابق بازاریابی و فروش سایپا از عرضه مدل جدید تیبا از اوایل سال 92 خبر داد و گفت: ‌تیبا 5 درب یا هاچ بک از فیس های جدید خودروی تیبا است که در سال 92 به بازار عرضه می شوند.
    فرامرز طاهری در خصوص تغییر قیمت مدل جدید تیبا اظهار کرد: البته تغییر قیمت مدل جدید تیبا بستگی به تغییرات و آپشن ها مختلفی دارد که بر روی این خودرو نصب خواهد شد اما تلاش بر این است که حتی الامکان افزایش قیمتی صورت نگیرد.
    وی همچنین با توجه به مزیت های تیبا و افزایش تقاضای بازار نسبت به این محصول گفت: هدف گذاری شرکت بر روی افزایش تیراژ تولید این محصول است تا علاوه بر سایپا کاشان، در خطوط اصلی تولید شرکت نیز تولید شود.
    وی از عرضه تندر SR ظرف شش ماه اول سال 91 خبر داد و گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته تندر SR تا پایان شهریور ماه به بازار عرضه خواهد شد.
    طاهری همچنین در خصوص قیمت تندرSR گفت: به جهت تغییرات و آپشن های جدیدی که بر روی این محصول نصب شده است قطعا قیمت آن با محصول قبلی متفاوت بوده و کمی گران تر خواهد بود.
    http://www.asrekhodro.com/News/17656


    کاهش 38 درصدی تولید خودرو در کشور

    شش سال پیش در چنین روزی آمار منتشر شده توسط انجمن خودرو سازان از وضعیت قرمز شرکت های خودرو ساز خبر داد که بر اساس آن تولید شرکت هایی مانند ایران خودرو و سایپا به ترتیب با 32 درصد و 40 درصد کاهش رو به رو شد. بر اساس آمار منتشر شده از سوی انجمن تولید کنندگان خودرو شرکت های خودرو ساز داخلی با بیش از 38 درصد کاهش در تولیدات خود مواجه شدند که تاییدی بر روند نزولی عملکرد خودروسازان است.
    آمار منتشر شده توسط انجمن خودروسازان از وضعیت قرمز شرکت های خودروساز خبر می دهد که بر اساس آن تولید شرکت هایی مانند ایران خودرو و سایپا به ترتیب با 32 درصد و 40 درصد کاهش رو به رو شده است.
    بر اساس این گزارش سایپا سال 90 در اردیبهشت ماه 40 هزار و 270 دستگاه تولید داشت که در ماه مشابه سال 91 به 24 هزار و 525 دستگاه رسید. همچنین ایران خودرو در اردیبهشت 90 تولیدی معادل 58 هزار دستگاه خودرو داشت که به 40 هزار دستگاه تقلیل یافت.
    http://www.asrekhodro.com/News/17670

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو