فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه بین المللی قطعات و لوازم خودرو ۹۶ (۳۰)

مدیر واردات و صادرات شرکت لهستانی Kamar در گفت‌وگو با «عصرخودرو»؛ بازار ایران برای خارجی‌ها جذاب است

عصر خودرو-شرکت Kamar لهستان یکی از تولیدکنندگان قطعات جانبی برای خودروهای کشاورزی،تجاری،سنگین و راه و ساختمان است که باهدف سرمایه‌گذاری در دوازدهمین نمایشگاه قطعات تهران شرکت کرده است.

مدیر واردات و صادرات شرکت لهستانی Kamar در گفت‌وگو با «عصرخودرو»؛ بازار ایران برای خارجی‌ها جذاب است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، این شرکت برای اولین بار است که به‌صورت مستقیم و با برند خود به بازار ایران می‌آید. درگذشته این شرکت به‌واسطه یک شرکت ایرانی با بازار ایران همکاری داشته است.

    کسپر کنپکویچ مدیر واردات و صادرات این شرکت  در گفتگو با خبرنگار ما درباره قطعات تولیدشده این شرکت گفت: تخصص ما ساخت قطعات جانبی برای خودروهای سنگین،تجاری،کشاورزی و راه و ساختمان مانند چراغ‌های LED در سایزها و قدرت‌های مختلف،سوکت های برق، سوکت اتصال تریلرها در انواع مختلف، آداپتورهای برق و کابل اتصال تریلرها است.

    او بابیان اینکه بازار ایران بازار بسیار بزرگی است افزود: ایران دارای پتانسیل بسیار زیادی در این زمینه است و این بازار بکر را می‌توان یک سکو برای شرکت‌های خارجی دانست.

    مدیر واردات و صادرات Kamar در ادامه بر اهمیت ایران برای سرمایه‌گذاری شرکت‌های خارجی توضیح داد: در خاورمیانه با هیچ کشوری فعالیت نمی‌کنیم و تمام تمرکزمان را بر روی بازار ایران خواهیم گذاشت، این بازار برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط