فونیکسریمکسبهتام

تصادفی مرگبار که ۵ کشته بر جای گذاشت + تصاویر

عصر خودرو- رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه بویراحمد گفت: سانحه جاده‌ای محور گچساران به دهدشت پنج کشته و دو مصدوم بر جای گذاشت.

تصادفی مرگبار که ۵ کشته بر جای گذاشت + تصاویر
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایسنا، جلال پوران فر افزود: در این تصادف که ساعت 12 و 45 دقیقه امروز شنبه، 18شهریور ماه رخ داد، یک دستگاه خودرو زانتیا و سواری پراید در 45 کیلومتری شهر دوگنبدان در نزدیکی اورژانس جاده ای خیرآباد باهم برخورد کردند. علت این حادثه از سوی کارشناسان در حال بررسی است.

    رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در این تصادف چهار سرنشین خودروی پراید شامل یک مادر و سه دخترش و یک مرد که سرنشین زانتیا بود جان باختند.

    پوران فر اضافه کرد: حال مصدومان این تصادف وخیم است و از سوی امدادگران به بیمارستان بهبهان منتقل شدند.

    علت سانحه رانندگی محور ارتباطی "گچساران-بهبهان" اعلام شد

    رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد نیز از کشته و زخمی شدن هفت نفر در اثر تصادف دو خودروی سواری در محور ارتباطی گچساران-بهبهان خبر داد.

    سرهنگ "تباشیر"  افزود: ساعتی پیش در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد تصادف در کیلومتر 45 گچساران به بهبهان، بلافاصله عوامل انتظامی و پلیس راه جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

    وی درخصوص تصادف یک دستگاه خودروی سواری زانتیا با یک دستگاه خودروی سواری پراید افزود: ماموران بعد از حضور در محل حادثه اعلام کردند در این سانحه متاسفانه چهار سرنشین خودروی پراید و یک سرنشین خودروی زانتیا به علت جراحات وارده در دم فوت و دو نفر از سرنشینان دیگر این خودرو نیز مجروح شدند.

    رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: برابر اعلام کارشناس پلیس راه، علت این حادثه تجاوز به چپ از سوی راننده خودروی زانتیا بوده است.

    سرهنگ تباشیر ضمن ابراز تاسف از وقوع این حادثه ناگوار در پایان به همه رانندگان توصیه کرد: در هنگام رانندگی در محورهای مواصلاتی سرعت مطئنه را رعایت و از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز، استفاده از تلفن همراه حین رانندگی خود داری کنند ودر مواقع  خستگی و خواب آلودگی استراحت  کنند تا دیگر شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط