فونیکسریمکسبهتام

با حمایت های مالی بانک شهر صورت گرفت؛

ورود ۱۰۰ دستگاه اتوبوس یورو ۴ به شبکه حمل و نقل عمومی کلان شهر اصفهان

عصر خودرو- ۱۰۰ دستگاه اتوبوس یورو ۴ با حمایت های مالی بانک شهر به شبکه حمل و نقل عمومی کلان شهر اصفهان افزوده شد.

ورود ۱۰۰ دستگاه اتوبوس یورو ۴ به شبکه حمل و نقل عمومی کلان شهر اصفهان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از بانک شهر، معاون اداری و مالی سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان با بیان این‌که بخش خصوصی در حوزه حمل و نقل و مسافربری ازحمایت‌های بانک شهر برخوردار بوده است، گفت: بخش خصوصی با دریافت تسهیلات ویژه از بانک شهر توانسته در بسیاری از پروژه ها مانند نوسازی و خرید اتوبوس‌های برون شهری و درون شهری خوب و به موقع عمل کند .
    محمدی افزود: شرکت اتوبوسرانی شهرداری اصفهان در نوسازی اتویوس های شهری از بانک شهر یاری می گیرد، به طوری که اخیرا  با مساعدت این بانک توانسته است 100 دستگاه اتوبوس با استاندارد یورو 4 وارد چرخه حمل و نقل شهری کند.
    وی افزود: این اتوبوس ها به مسیرهای خطوط 2 و 3  BRT  که مسیرهای بسیار مهمی هستند ، ورود پیدا کرده اند و  از میدان قدس تا میدان امام خمینی را پوشش می دهند.
    معاون اداری مالی سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان تصریح کرد: یک خط جدید  BRT نیز از میدان امام خمینی تا میدان استقلال با تامین مالی از سوی بانک شهر کلنگ زنی شده و به زودی اجرایی خواهد شد.
    محمدی بانک شهر را مدد رسان ویژه برای شهرداری های کل کشور برشمرد و اظهار کرد: این بانک در به تحقق پیوستن بسیاری از رویاهای مردم در راستای عمران و آبادانی شهرهایشان گام بلندی برداشته است.
    وی تصریح کرد: بانک شهر از بدو تاسیس تاکنون تامین کننده منابع مالی برای طراحی، اجرا و بهره برداری از پروژه های بسیار بزرگی در مناطق مختلف شهری در سراسر کشور بوده است.
    محمدی افزود: پروژه میدان استقلال که یکی از ابر پروژه های شهر بزرگ اصفهان است، با مساعدت مالی بی نظیر و چشمگیر بانک شهر به مرحله اجرا و بهره برداری رسید .
    وی ادامه داد: بانک شهر برای تامین منابع مالی پروژه میدان استقلال قریب به 200 میلیارد ریال کمک کرد که گام موثری برای به ثمررسیدن این پروژه عظیم بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو