فونیکسریمکسبهتام

ورود تاکسی ویژه مدارس به ناوگان تاکسیرانی

عصر خودرو- قائم مقام معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهر تهران و سرپرست سازمان تاکسیرانی با حضور در شرکت «تک تهران سیر» از اولین نسل تاکسی‌های ویژه سرویس مدارس رونمایی کرد.

ورود تاکسی ویژه مدارس به ناوگان تاکسیرانی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از تین نیوز، قائم‌مقام معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهر تهران و سرپرست سازمان تاکسیرانی با حضور در شرکت «تک تهران سیر» از اولین نسل تاکسی‌های ویژه سرویس مدارس رونمایی کرد.
    شهریار افندی‌زاده در این مراسم  که با حضور سلیمانی رئیس هیأت مدیره، میرمطهری مدیرعامل، شیخلر معاون برنامه‌ریزی و توسعه اقتصادی «شرکت تک تهران سیر» و اعضای شورای معاونین سازمان تاکسیرانی برگزار شد، اظهار داشت: اهمیت ایمنی در بحث سرویس مدارس بر کسی پوشیده نیست، برنامه بلندمدت ما در حوزه حمل‌ونقل و تاکسیرانی، جایگزینی و ارتقا تاکسی‌های ایمن و اختصاصی سرویس مدارس برابر استانداردهای جهانی است.

    وی در ادامه این مراسم، افزود: در این فرآیند از سالیان گذشته سازمان تاکسیرانی اقدام به آموزش پیوسته و مداوم رانندگان سرویس مدرسه کرده در عین حال از وظیفه نظارتی خود با همکاری پلیس راهور و آموزش و پرورش غافل نبوده که، این مهم سبب شد در سال های گذشته حوادث مربوط به سرویس مدارس نزدیک به صفر برسد.

    سرپرست سازمان تاکسیرانی ضمن اعلام آغاز به کار تاکسی‌های سرویس مدارس استاندارد از ابتدای سال تحصیلی جدید، ابراز امیدواری کرد: با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و شرکت های توانمند چون «تک تهران سیر»، تعداد این تاکسی‌ها رو به افزایش بگذارد.

    افندی‌زاده در پایان سخنان خود در مراسم رونمائی از تاکسی‌های ویژه سرویس مدارس، خاطرنشان کرد: فعالیت این شرکت نشان می‌دهد که کار خوب پیش می‌رود و سازمان هم قطعا از شرکت‌های فعال حمایت می‌کند.

    در ادامه این مراسم، سلیمانی، امکانات این خودرو را ظرفیت 15 نفر، داشتن تجهیزات ایمنی کامل (ترمز ABS، ترمز EBD، چکش اضطراری، دو کمربند ایمنی برای هر صندلی) و سوخت دیزل با آلایندگی EURO5  عنوان و افزود: این خودروها مطابق با آخرین استانداردهای بین‌المللی سرویس مدارس، رنگ‌آمیزی و آرم و علائم مرتبط روی آن نصب شده است، برای لحظه پیاده و سوار کردن دانش‌آموز چراغ‌های L.E.D،  هشدار وفق استانداردها تعبیه شده است.

    رئیس هیأت مدیره «شرکت تک تهران سیر»، افزود: تمام سعی بر این بوده که بتوان امکانات مناسب سرویس مدارس را راه‌اندازی کرد و توقع می‌رود با همراهی سازمان و حوزه حمل‌ونقل، ضمن تعریف استانداردهای جدید برای خدمات سرویس مدارس شهر تهران، حمایت مجموعه های بالادستی را نیز با خود داشته باشیم.

    سلیمانی از ارایه تمامی خدمات پس از فروش این خودرو در «شرکت تک» خبر داد و گفت: پیش‌بینی و برنامه‌ریزی لازم برای افزایش این نوع تاکسی‌ها صورت پذیرفته است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط