فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو مشهد ۹۶ (۵۶)

۹۰ درصد ظرفیت نمایشگاه خودرو کرمان تکمیل شده است

عصر خودرو- مدیر عامل شرکت پارس اکسون شایان در خصوص برنامه ریزی برگزاری سومین رویداد خودرویی کشور درکرمان اظهار کرد: در نمایشگاه خودرو کرمان تنها یک غرفه باقی مانده که در اختیار مشارکت کننده قرار نگرفته است و ۹۰ درصد فضای نمایشکاه تکمیل شده است.

۹۰ درصد ظرفیت نمایشگاه خودرو کرمان تکمیل شده است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»، حمیدیان مدیر عامل پارس اکسون شایان با بیان این مطلب گفت: نمایشگاه کرمان یکی از بزرگترین نمایشگاه های خودرو در ایران است و  همواره مورد توجه مشارکت کنندگان قرار می گیرد و بازدید کنندگان بسیاری را به خود جذب می کند و قرار است در رویدادامسال چند رو نمایی از محصولات خودرویی جدید صورت پذیرد که به عنوان مثال می توان به شرکت خودرو سازی کارمانیا اشاره کرد. این شرکت در این نمایشگاه قصد دارد بهترین محصول خود یعنی BYD TUNG  را به مشتریان معرفی کند.

    وی بخش خدمات پس از فروش را قسمت جذابی از نمایشگاه های خودرو دانست و افزود: بخش قطعات و لوازم جانبی نمایشگاه خودرو کرمان تا حدود 60 درصد تکمیل شده و همچنان مذاکرات با شرکت های مختلف برای مشارکت در نمایشگاه ادامه دارد.
    حمیدیان نمایشگاه خودرو بندر عباس را از دیگر برنامه های شرکت پارس اکسون شایان دانست و اظهار داشت: در این نمایشگاه  هم بیشترین فضای نمایشگاهی در اختیار مشارکت کنندگان قرار گرفته است و تنها 20 درصد از فضای مفید نمایشگاهی باقی مانده است که برای آنهم مذاکرات در جریان است. همچنین در بخش قطعات و تجهیزات جانبی در حال پذیرش مشارکت کننده هستیم.

    این فعال صنعت نمایشگاهی که رویداد خودرویی گرگان را هم برگزار می کند در خصوص این نمایشگاه عنوان داشت: با توجه به زمان باقی ماند تا برگزاری این رویداد استقبال خوبی از آن به عمل آمده است. در خش خودرو 60 درصد فضا تکمیل شده است و در بخش قطعات مشغول جذب مشارکت کننده هستیم.

    وی خاطر نشان کرد: حضور شرکت های بزرگ خودرو سازی نظیر سایپا، کرمان موتور، کارمانیا، آرین موتور و بم خودرو در این سه نمایشگاه  قطعی شده و مذاکرات با شرکت های رامک خودرو، جهان نوین آریا، پاکرو، ماموت، آربن دیزل و... در حال انجام است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو