فونیکسریمکسبهتام

امروز آخرین مهلت شرکت در دور نخست رقابت هیجان انگیز "عصر خودرو" است

به یک رقابت جذاب خودرویی بپیوندید و از جوایز ارزنده آن بهره‌مند شوید

عصر خودرو- پایگاه خبری "عصر خودرو" و هفته نامه "خودرو امروز" از طریق صفحات خود در اینستاگرام، یک رقابت هیجان‌انگیز خودرویی را با جوایز ارزنده هفتگی برگزار می‌کنند.

به یک رقابت جذاب خودرویی بپیوندید و از جوایز ارزنده آن بهره‌مند شوید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، اگر به خودرو علاقه‌مند هستید، اگر خودروهای مختلف را می‌شناسید و اگر برند رنو در میان برندهای محبوبتان است اکنون وقت اثبات توانایی‌هایتان فرارسیده. هفته‌نامه "خودرو امروز" و پایگاه خبری "عصر خودرو" با همکاری رنو از ابتدای هفته رقابتی جذاب را با جوایزی ارزنده آغاز کرده است تا بتوانید از این طریق دانشتان را در زمینه محصولات رنو محک بزنید و برنده جایزه شوید.
    این رقابت از روز شنبه، 7 مرداد آغاز شده است و در آن هر هفته سوالاتی در زمینه محصولات رنو در ایران و بازارهای جهانی مطرح می‌شود. پس از آن و در آغاز هفته بعد از پایان رقابت، با قرعه‌کشی از میان افرادی که پاسخ صحیح را ارسال کرده‌اند، دو برنده خوش‌شانس، جوایز ارزنده‌ای شامل جوایزی اختصاصی و ماکت‌های جذاب خودروهای رنو را دریافت می‌کنند.
    صبر کنید! چون این همه ماجرا نیست. در پایان دوره مسابقه هم یک قرعه‌کشی بزرگ خواهیم داشت که در آن شرکت‌کنندگان برحسب تعداد پاسخ‌های صحیح ارسال شده شانس برنده شدن دارند و درنهایت یک دستگاه تلفن همراه آیفون7 به برنده تعلق می‌گیرد.
    خبر خوب اینکه برای یافتن پاسخ سوالات لازم نیست زیاد جستجو کنید چراکه جواب سوال‌ها را می‌توانید در پست‌های اینستاگرام صفحه رسمی رنو به آدرس www.instagram.com/renault.ir بیابید. توصیه می‌کنیم پست‌های گذشته را هم بررسی کنید چراکه شاید سرنخ‌های جواب در پست‌های گذشته باشد. از هم‌اکنون عضو این صفحه شوید تا راحت‌تر بتوانید به سوالات پاسخ دهید. علاوه بر پاسخ سوال‌ها، در همین صفحه برندگان نیز معرفی خواهند شد ضمن آنکه مراسم قرعه‌کشی یکشنبه هر هفته در همین صفحه پخش می‌شود. البته فراموش نکنید در صورت برنده شدن در قرعه‌کشی باید صفحه رنو را دنبال کرده باشید تا جایزه به شما تعلق بگیرد.


    از هم اکنون خود را برای یک رقابت جذاب آماده کنید. خبرهای خوبی در راه است. برای کسب اطلاعات بیشتر و دیدن سوالات می‌توانید از روز شنبه هفته آینده به صفحه خودرو امروز در اینستاگرام به آدرس www.instagram.com/khodroemrooz مراجعه کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو