فونیکسریمکسبهتام

بررسی بازار انواع سیستم صوتی مختص خودرو + فهرست قیمت

صـــدای خوب چند؟

عصر خودرو- قصد داریم در این مطلب شما را از جدیدترین وضعیت بازار انواع سیستم‌های صوتی مطلع کنیم؛ بازاری که در آن برندهای مختلفی دیده می‌شود و تخصصی‌بودن آن باعث شده تا همواره مشتری در آن سردرگم شود و سرانجام نتواند صدایی باب سلیقه خود در اتومبیل داشته باشد.

صـــدای خوب چند؟
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در این بازار کاملا تخصصی انواع سیستم‌های صوتی از رادیو پخش و بلندگو تا آمپلی فایر و میدرنج  و ... با برندها و البته کیفیت‌های مختلفی حضور دارند. کیفیت و کارکرد آنها کاملا سلیقه‌ای بوده که سعی خواهیم داشت تا به صورت مختصر شاخص‌های مهم یک سیستم صوتی مناسب را در کنار ارائه جدیدترین فهرست قیمت‌ها برای شما عنوان کنیم تا ببینیم صدای خوب و با‌کیفیت سیستم‌های صوتی مختص خودرو امروزه در بازار چند فی می‌خورند، همراه ما باشید.
    در این بازار چه می‌گذرد؟
    در وهله اول باید گفت مشتریان اصلی این بازار را قشر جوان تشکیل می‌دهند و اغلب دوستدار صدای بلند و البته با‌کیفیت هستند که باید در نهایت حسابی دست به جیب شوند. این بازار کاملا تخصصی اغلب از فروشندگانی ناآگاه بهره می‌برد که همین امر موجب می‌شود تا مشتری ضمن صرف هزینه‌های گزاف سرانجام به هدف خود نرسد. اما مشکل بعدی که در این بازار به چشم می‌خورد وجود کالای قاچاق است که به صورت عمده در بازار پخش شده‌اند؛ لازم به ذکر است این اجناس سیستم صوتی گر‌چه با قیمتی کمتر در بازار فروخته می‌شوند اما دارای کیفیت ساخت مناسب و همچنین گارانتی نیستند.  در مورد قیمت‌ها نیز باید گفت با ثابت‌ماندن قیمت ارز در سال جدید قیمت‌های انواع سیستم‌های صوتی بین 10 تا 50 هزار تومان افت داشته‌اند و پیش‌بینی می‌شود تا پایان تابستان نیز افت قیمت‌ها را ‌شاهد باشیم. گفتنی است برندهای مطرح بازار همچون کنوود و پاییونیر همچنان یکه‌تاز بازار هستند و در کف بازار نیز رادیو پخش‌های مکسیدر و سونی که به رادیوفلش هم معروفند، حضور دارند.  اما برندهای نوظهور در این بازار نظیر فوکال و اینفینیتی هم با شناخت بیشتر مشتری‌ها به مرور با استقبال زیادی مواجه شدند که در این بین باید گفت باندهای اینفینیتی کاپا به نوعی ستاره این روزهای بازار باندهای بیضی‌شکل شناخته می‌شود. اما از همه مهم‌تر باید به بازار داغ این روزهای رادیوپخش‌های تصویری اشاره کرد که با قیمت‌هایی در حدود 500هزار ‌تا 2 میلیون تومان برای خودرو به صورت کاملا فابریک قابل خریداری هستند. هر چقدر آپشن‌های این سیستم‌های صوتی و تصویری بیشتر باشد و از حافظه بیشتری برخوردار باشند، قیمت نهایی آن نیز بالا می‌رود تا جایی که می‌توان به راحتی انواع بازی و سرگرمی‌های کنسول‌های بازی خانگی را هم در مانیتورهای پشت سری صندلی‌های خودرو مشاهده کرد. در انتها نیز باید خاطرنشان کرد قبل از مراجعه به این بازار حتما در دنیای مجازی مدل‌ها و قیمت‌های انواع سیستم‌های صوتی خودرو را مشاهده کنید و بعد از مقایسه مشخصات آنها در بازار اقدام به خرید نمایید و به هیچ عنوان به توصیه‌های فروشنده‌ها اکتفا نکنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو