فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو شیراز ۹۶ (۱۶)

شیراز نمایشگاهی از نوآوری‌ها در صنعت خودرو

نوآوری‌های صنعت خودرو در نمایشگاه شیراز در معرض دید مردم

عصر خودرو- نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: خودروسازان می‌توانند با حضور در نمایشگاه خودرو شیراز نوآوری‌ها و تکنولوژی هایی که در تولیدات خود استفاده کرده‌اند را در معرض دید عموم قرار دهند تا مردم بهتر و راحت‌تر اقدام به خرید کنند.

شیراز نمایشگاهی از نوآوری‌ها در صنعت خودرو
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، علی اکبری در رابطه با برگزاری نمایشگاه خودرو شیراز بابیان اینکه نمایشگاه خودرو در شیراز را می‌توان از دو زاویه موردبررسی قرارداد،  گفت: با توجه به اینکه نیرو متخصص و ظرفیت‌هایی که در استان فارس به‌خصوص شیراز وجود دارد این شهر مرکز ثقل جنوب کشور محسوب می‌شود و به‌طور یقین برگزاری نمایشگاه در این شهر می‌تواند در رشد و توسعه اقتصادی این شهر و شهرهای اطراف تأثیرگذار باشد.
    نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: از منظر دیگر اینکه استان فارس با داشتن زیربنای مناسب اقتصادی و سرمایه‌گذاری ظرفیت‌های فراوانی برای حضور خودروسازان دارد و خودروسازان با درک صحیح این موضوع به‌خوبی می‌توانند در این نمایشگاه با ارائه  سبد محصولات خود از این مزیت بهره‌مند و پاسخگوی سلایق مختلف مردم باشند.
    وی تصریح کرد: هیچ‌چیز جای مشاهده را نمی‌دهد و به‌طور یقین زمانی که خودروسازان محصولات متنوع خود را در این نمایشگاه در معرض دید مردم و دوست داران خودرو قرار می‌دهند، مردم و کسانی که متقاضی خرید خودرو هستند توانمندی و  محصولات تولیدی خودروسازان را ببینند به‌راحتی می‌توانند خودرو موردنظر خود را خریداری کنند .
    عضو کمیسیون کشاورزی مجلس ادامه داد: برگزاری نمایشگاه خودرو در شیراز و سایر شهرها می‌تواند نوآوری‌ها و تکنولوژی های روزی که از سوی خودروسازان در تولیدات خود استفاده کرده‌اند را در معرض دید عموم قرار دهند تا مردم و خریداران بهتر و با اطمینان خاطر اقدام به خرید کنند.
    نماینده مردم شیراز در مجلس تصریح کرد: به‌طور یقین حضور خودروسازان در این‌گونه نمایشگاه‌ها می‌تواند بر میزان فروش آنان تأثیر بسزایی داشته باشد.
    اکبری اظهار کرد: حمایت از مصرف‌کننده مهم است و ما همواره در کنار رعایت حقوق مصرف‌کننده نگاه ویژه‌ای به حمایت از صنعت خودرو در کشور داریم و خودروسازان نیز باید با افزایش تیراژ و ارتقای کیفیت در ایجاد تعدیل بازار تلاش و حضور خود را در بازار تثبیت کنند و ما در مجلس قطعاً حمایت لازم را در این زمینه‌داریم. علاوه بر این خودروسازان باید از این بازار که هم ازلحاظ اشتغال و هم ازلحاظ ایجاد درآمد در اقتصاد ملی مؤثر است بهره‌برداری بیشتری کنند.
    وی با اشاره به اینکه نمایشگاه خودرو چندین سال است که در شهر شیراز برگزار می‌شود و یکی از نمایشگاه‌های ثابت استان فارس شده  و از استقبال خوبی هم برخوردار است، گفت: در طول سال‌های گذشته برخی از خودروسازان در این نمایشگاه  شرکت نداشتند ما انتظار داریم تمامی  خودروسازان  در این نمایشگاه حضورداشته باشند  به‌خصوص خودروسازانی که تازه‌وارد این عرصه شده‌اند و دارند سهم قابل‌توجهی از بازار خودرو را به خود اختصاص می‌دهند . امیدوارم چنین نمایشگاهی با حضور مستمر و مؤثر خودروسازان بزرگ داخلی در سراسر کشور گسترش یابد.
    اکبری تصریح کرد: مدیران استانی باید از خودروسازانی که هرساله در نمایشگاه‌های استانی حضور دارند و برای این نمایشگاه‌ها ارزش قائل‌اند تقدیر و تشکر کنند و در سطح ملی نیز در مجلس همواره تلاش شده تا با وضع قوانین خاص و حمایت‌های تسهیلاتی و تعرفه‌ای از این صنعت مهم حمایت شود.
    نماینده مردم شیراز در مجلس همچنین حمایت از تولید ملی به‌ویژه صنعت خودروسازی کشور را یک وظیفه مهم برای تمامی نهادهای اجرایی و قانون‌گذاری دانست.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو