فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران :

انعقاد تفاهم‌نامه سه جانبه برای توسعه و نوسازی اتوبوسرانی

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران از انعقاد تفاهم‌نامه با بانک تجارت خبر داد.

انعقاد تفاهم‌نامه سه جانبه برای توسعه و نوسازی اتوبوسرانی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تین‌نیوز، پیمان سنندجی با اشاره به مطلب فوق، اظهار داشت: این مراسم صبح امروز و با حضور مدیرعامل بانک تجارت برگزار و طی آن تفاهم‌نامه همکاری میان دو بخش به امضای طرفین رسید.

    وی در ادامه سخنان خود در گفت‌وگو با این شبکه خبری، تتصریح کرد: امضای تفاهم‌نامه سه جانبه همکاری شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، بانک تجارت و شرکت‌های بهره‌بردار در حمل‌‍ونقل عمومی شهر تهران صورت گرفت که با این اتفاق از این پس قطعا شاهد سیر پیشرفت در این بخش از حمل‌ونقل عمومی خواهیم بود.

    سنندجی با بیان این‌که «ضرورت توسعه و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی از نکات برجسته‌ای است که مورد توجه ویژه مدیریت شهری است»، گفت: در راستای اجرای مصوبات هیات محترم دولت و با پیگیری شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و همکاری مناسب بانک تجارت به‌عنوان یکی از بانک‌های عامل معرفی شده از سوی دولت، صبح امروز شنبه 17 تیرماه 96  تفاهم نامه همکاری سه جانبه شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با بانک تجارت و شرکت‌های بهره‌بردار به امضایی طرفین رسید.

    به گفته وی، این تفاهم‌نامه جهت دریافت تسهیلات خرید اتوبوس و عملیاتی نمودن اجرای برنامه نوسازی ناوگان شهر تهران به امضای این شرکت، مقدم نودهی مدیرعامل بانک تجارت و دو تن از مدیران شرکت‌های بهره‌بردار تحت نظارت اتوبوسرانی تهران رسید.

    مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران، در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: با امضای این تفاهم‌نامه تمامی بانک‌های عامل به‌عنوان متولیان تأمین تسهیلات خرید اتوبوس، در عمل فعالیت خود را برای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی شهری آغاز می‌کنند.

     این تفاهم‌نامه سه جانبه با حضور دکتر سنندجی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در محل بانک تجارت به امضاء رسید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو