فونیکسریمکسبهتام

در راستای رفاه مالکین محصولات ب ام و

پرشیا خودرو در سفرهای عید سعید فطر همراه شماست

عصر خودرو- پرشیا خودرو، نماینده فروش و خدمات پس از فروش محصولات ب ام و در ایران، با آغاز سفر‌های عید سعید فطر، برنامه‌های امدادی شبانه‌روزی و جاده‌ای خود را تشریح کرد.

پرشیا خودرو در سفرهای عید سعید فطر همراه شماست
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، پرشیا خودرو به‌عنوان نماینده فروش و خدمات پس از فروش محصولات ب ام و در ایران همواره توجه ویژه‌ای به خدمات‌رسانی به خودرو‌های ب ام و داشته است و در این زمینه علاوه بر تجهیز نمایندگی‌های خدمات پس از فروش، تامین قطعات و آموزش‌های لازم به پرسنل، در سال‌های اخیر امداد سیار به یکی از مهم‌ترین سرویس‌های این مجموعه به مالکین ب ام و تبدیل شده است.
    در این راستا پرشیا خودرو برنامه‌های امدادی ثابت و سیار خود در سفر‌های عید سعید فطر در مسیر‌های پرتردد را تشریح کرد تا مالکین محصولات ب ام و شامل خودرو‌های با گارانتی پرشیا خودرو و خودرو‌های خارج از گارانتی بتوانند با اطمینان خاطر از سفر‌های خود لذت ببرند.
    بر اساس اعلام پرشیا خودرو، دستورالعمل خدمات سیار پرشیا خودرو شامل تمامی محصولات ب ام و از مدل 2005 به بالا است و علاوه بر خودرو‌های دارای گارانتی پرشیا خودرو، خودرو‌های فاقد گارانتی را هم در بر می‌گیرد. سرویس‌دهی امدادی به‌تمامی خودرو‌های مورد اشاره به‌صورت شبانه‌روزی بوده و در تمام ایام هفته انجام خواهد شد. متقاضیان می‌توانند درصورتی‌که خودرو قادر به حرکت نباید با تماس با شماره تلفن 44530781-021 به‌صورت شبانه‌روزی درخواست امداد خود را ثبت نمایند تا واحد‌های خدمات سایر پرشیا خودرو در نزدیک‌ترین زمان برای امداد مراجعه کنند. به‌علاوه در تمام ایام هفته و درصورتی‌که خودرو قادر به حرکت باشد می‌توانید علاوه بر شماره بالا، از طریق وبسایت پرشیا خودرو به آدرس PersiaKhodr.ir یا از طریق ایمیل sos@persiakhodro.ir اقدام به تعیین نوبت نمایید.
    در صورت تماس با سرویس امداد پرشیا خودرو، در ابتدا کارشناسان فنی این سرویس به‌صورت تلفنی راهنمایی‌های لازم را به مشتریان ارائه خواهند داد. در صورت عدم رفع نقص، خدمات سیار پرشیا خودرو با خودرو‌های امداد استاندارد این شرکت در محل حاضر شده و نسبت به رفع نقص اقدام می‌نمایند. در بعضی موارد و در صورتی که به دلیل بعد مسافت امکان حضور خودرو امداد وجود نداشته باشد، پرشیا خودرو با همکاری خودروبرهای طرف قرارداد شرکت، خودرو مشتری را تا نمایندگی حمل خواهد کرد که در این صورت کلیه امور مربوط به هماهنگی‌های لازم برای این منظور بر عهده پرشیا خودرو خواهد بود.
    کلیه خدمات پرشیا خودرو در این طرح بر اساس دستورالعمل‌های شرکت و با نرخ نامه رسمی پرشیا خودرو انجام خواهد شد.
    جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید به وبسایت پرشیا خودرو به آدرس persiakhodro.ir مراجعه نمایید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو