فونیکسریمکسبهتام

به مناسبت عید سعید فطر

فروش ویژه محصولات برلیانس آغاز شد

عصر خودرو- گروه خودروسازی سایپا در نظر دارد خودروهای برلیانس H۲۲۰ و H۲۳۰ را به صورت نقدی و اقساطی ویژه عید سعید فطر به متقاضیان عرضه نماید.

فروش ویژه محصولات برلیانس آغاز شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ،مدیر بازاریابی و پیشبرد فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا با اعلام این خبر گفت: از روز چهارشنبه 31خردادماه سال جاری فروش ویژه برلیانس سری H200 محصول جدید پارس خودرو درنمایندگی های مجاز گروه خودرو سازی سایپا در سراسر کشور آغاز خواهد شد.
    وی افزود: در حال حاضر این خودرو به میزان قابل توجهی داخلی سازی شده و شرکت پارس خودرو تعهد دارد که این محصول را همچون سایر محصولات تولیدی خود با بالاترین میزان کیفیت و رضایت تحویل مشتریان دهد.
    تقوی با بیان این مطلب که برلیانس سری H200 با توجه به قیمت مناسب و طراحی زیبا توانسته نظر بسیاری از خریداران را به خود جلب کند تصریح کرد: طراحی برلیانس سری H200توسط شرکت فارینای ایتالیا انجام گرفته که در دو مدل H220 و H230, با گیربکس دستی و AMT به صورت فروش ویژه به هموطنان عزیز عرضه خواهد شد.
    علاقمندان به محصولات پارس خودرو می توانند جهت ثبت نام و یا کسب اطلاع بیشتر به نمایندگی های مجاز گروه خودورسازی سایپا و یا نشانی www.saipagroup.ir" مراجعه کنند.
    گفتنی است موتور با عملکرد بالا مجهز به VVT، گیربکس 6 سرعتهAMT، سیستم فرمان الکتریکی هوشمند (EPS)، سیستم ترمز ABS و EBD، سانروف و استاندارد آلایندگی یورو 4 EOBD از ویژگی های برلیانس سری H200 است.
    شرایط فروش فوری و پیش فروش برلیانس H200 ویژه عید سعید فطر از ساعت 15 مورخ 96/03/30 تا تکمیل ظرفیت به شرح ذیل اعلام می گردد:

    توضیحات مهم:

    1 .مشتریان محترم در انتخاب رنگ ثبت نامی دقت نمایند، امکان تغییر رنگ میسر نمی باشد.

    2 .کلیه روش های پیش فروش دارای امکان خرید انصرافی می باشند.

    3 .تمامی روش های پیش فروش با قیمت روز می باشند و مابقی قیمت خودرو براساس قیمت زمان تحویل مشخص می گردد.

    4 .در پیش فروش های اعتباری در زمان صدور دعوتنامه کلیه مشتریان اعتبارسنجی خواهند شد و در صورت عدم تایید، از اعطای تسهیلات به متقاضی خودداری خواهد شد و مشتری محترم می بایست نسبت به تکمیل مابه التفاوت به صورت نقدی اقدام نماید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط